Diskuse

Jedno-foto-blog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten dechberouci pohled se musí zdokumentovat. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud se to umí, pokud se to stačí a pokud to pes vydrží ;-D

0 0
možnosti
DP

To je fotograficky majstrstykR^, klobouk dolu;-)

1 0
možnosti
Foto

Ona je šikovná. (asi po mamince ;-D) a hlavně zvířata jsou ji oddana. Milujou jí koně, psi i kočky, v Zoo se k ní sklání žirafy, aby je mohla pohladit, miniopicky ji skakaji na hlavu a do dlaně... Dokonce lenochod, který v naší ZOO v jednom amazonskem oddělení spí nad hlavami návštěvníků, natáhl přední pacicku a nechal se od ní pohladit.

Naši domácí mazlíčci ji zboznujou... I to dvounozi ;-)

1 0
možnosti
DP

Krásná fotka. R^ Jen si vzpomeňte, kdy se vám naposledy v něčem vyválel, nebo něco velmi hnusného sežral...;-)

1 0
možnosti
Foto

Radši nevzpomínám ;-D;-D

Zrovna dnes vzal kramle.... Hledali jsme ho po celém městě. Chudacek zmokl a teď hajá po večeři v pelíšku ;-D

0 0
možnosti
FF

Já jo, já bych se něj zlobit uměl, zvláště, když se na mě ty nevinné oči umí občas dívat i nevraživě a s vyceněnými tesáky i když vědí, že bych jim nikdy neublížil;-D

1 0
možnosti
Foto

Na malou chviličku... Než by Vám strčil cenich do dlaně... Ty zuby už necení, po kastraci před dvěma lety je to mazel :-)V

1 0
možnosti
Foto

Je šikulka. Přitom se jenom sklonila, udělala cvak a bylo to. Já když fotim zvířenu, pobíhám kolem, až nakonec zdrhnou ;-D

Zdeni V

0 0
možnosti
Foto

J57a91n 42Š40i80k

24. 5. 2020 21:39

Krásná fotka. Fakt povedená. Já zkoušel fotit naší kočku a vůbec mi to nešlo. Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Díky, předám dceři... Ona to se zvířaty umí. Nevím, jak to dělá. Já něco podobneho taky neumím.

Jane, pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Ten pohled říká vše.VR^

1 0
možnosti
Foto

Netřeba nic dodávat ;-)

On to umí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.