Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS
Foto

Z romantičky vrazedkyne.. To je výchova životem ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bohunku, když jsem uzřel (jak píšeš níže) tvůj "zbrkle vypuštěný omyl" ;-D, říkal jsem si: to už je čtvrtek??? Pohádku jsem taky rozhodně nečekal a když už tak jsem předpokládal nějaké mezidruhové křížení. Nic z toho se nekonalo. Zakončila jsi to hezky klasicky tím, že láska prochází žaludkem. Tedy zamilovaný Azrael tím Šmoulinčiným. Láska je holt s....

1 0
možnosti
Foto

No, Davide, on Azrael by se krizil, což o to, ale "ona" měla hlad. Že by kudkanka??

Ve čtvrtek bude jiný blog. ;-)

1 0
možnosti
FF

Už to, že maličká blonďatá byla ochotna obětovat svou vesnici, mělo Azraelovi cosi napovědět, aby se měl na pozoru. Mělo ho napadnout, že vystavěný most vlastního štěstí na základech cizího neštěstí bývá většinou chatrný:-)

A hudba, ve které jsou spojeny moderní styly s houslemi a violami, to je něco pro mě, Bohunko;-)

2 0
možnosti
Foto

Chudáček, byl zamilovaný poprvé ;-D až to bude podesáté, bude si dávat pozor ;-)

Ta hudba... No to je balzám na moje ouška. Housle... O těch už jsem jednou psala. Housle jsou nejvíc V

2 0
možnosti

Ano, i tak to někdy chodí...

2 0
možnosti
Foto

Ahaaaa ;-D;-D;-D

Už vím o jaké pohádce jsi mluvila.

Já jsem nemožná ;-D;-)

Marie, v pohádkách jsou stejný "lidi" jako ve skutečném životě. I chudák "zlo" někdy narazí ;-)

1 0
možnosti
Foto

J96a72n 60Š85i26k

9. 6. 2020 17:41

Pohádky v úterý, vášnivé příběhy ve čtvrtek, fotoblogy v neděli. Nová doba, nový rytmus, tep života se zrychluje :-) . Krásný den Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Jane, jsem zbrkla, jsem zbrkla, jsem zbrkla... ;-D

Nezvykej si na úterky... Tohle byla výjimečná situace, omyl...  ;-D;-)

Nechávám občas neděli a ty moje čtvrtky :-)

Ahoooj

0 0
možnosti
Foto

No Bohunko.... to je ale fajná pohádka :D

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno. ;-D

Omylem vypuštěna při opravě. ;-) ještě ani teď s ni nejsem spokojená. Měla pěkně kynout pár měsíců, než bych ji dotáhla do zdarilejsiho konce :-) ale... Díky, Filipe hezkou středu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.