Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohunko, diky za pohodove pocteni, na pohodovy den. U nas byl dnes prvni opravdovy jarni den, a Tvuj clanek byla takova tresnicka na dortuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda, že jsem přispěla k jaru. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko. To jsou jen střípky že života sesumírované do celého příběhu.

1 0
možnosti

R^:-)

Každé ráno vstávám pro ni. Když jedu kolem, stojí ve stejný čas na zastávce. Před dvěma lety jsem ji poprvé na tom místě zahlédl. Křehká, drobná, se zlatými vlasy. Působila skromně a minisukně s krátkým kabátkem jí moc slušela. Druhý den jsem si řekl, že když ji opět zahlédnu, něco se změní k lepšímu, někdo se uzdraví, pookřeje. Tak moc jsem si oddychl, když jsem jí už zdáli zahlédl na zastávce. Když jsem projížděl, snažil jsem se její podobu co nejvíce vrýt do paměti.

Od té doby, co jí vídávám, se někdo skutečně alespoň s větší nadějí uzdravil.

A rána se mi změnila. Pro mě. Každé ráno teď už vstávám bez reptání. Nechci ji promeškat. Když jedu kolem, stojí ve stejný čas na zastávce. Přizpůsobil jsem tomu i jízdu, abych nepřijel brzy či pozdě. Vůbec netuší, že kolem pravidelně projíždí někdo, kdo jí tak moc rád vidí. Za tu dobu, co projíždím, si prostě nevšimla. Občas je zabraná do mobilu, občas otočená zády. Tolikrát jsem už chtěl zastavit, pozdravit a říci jí jen tak, bez toho, aby se mě bála nebo si myslela, že jsem nějaký stalker či úchyl, co pro mě její přítomnost znamená. Hezčí den a naději, kdykoliv jí vidím. Rád bych, aby si všimla toho pravidelně projíždějícího auta a řidiče v něm. Rád bych,.......kdyby jen zamávala. I s rouškou jí to moc sluší.

Někdy člověk ani netuší, když jej někdo míjí, že i přes ten krátký čas může zůstat v jeho mysli...a těšit ho.

Možná....že jednou najdu odvahu a....zastavím:-)

2 0
možnosti
Foto

Šup šup.... Vzít si volno, ať Vás nestresuje čas.... A pak pěkně v klidu jet stejnym autobuse, kam až to bude možné ;-)

A napište, jak to dopadlo. My jsme zde zvědaví ;-) drzin palce i pěsti.... a smůlu ve hře ;-)

2 0
možnosti

Bohunko ... objeví se, určitě! R^V

1 0
možnosti
Foto

Na blogu je možné všechno ;-)uvidíme.

1 0
možnosti

krasne pospojovany slova!

dekuju

1 0
možnosti
Foto

Ahoooj Marku.

Díkes. Měj se

0 0
možnosti
Foto

Já si ten druhý díl domyslím ;-D, díky a fajn den Bohunko :-)

1 0
možnosti
Foto

Správně, Filipe :-) (hezky do hloubky;-))

1 0
možnosti
Foto

R^Hluboke jako obvykle. Hezke ranko, Bohunko, za chvilku bude 6.30, objevis se mi?:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzi já nee. Nemam dlouhé vlasy, necvičím jógu a po ranu nepiju kafe ;-). Musíš kouknout do jineho patra ;-)

1 0
možnosti
Foto

J51a91n 94Š66i75k

21. 5. 2020 5:34

Doprkýnka dubovýho. Co to jako je? Už je konec? Chci vědět, co bylo zítra...Souhlasím s Davidem Snítilem. Umíš vykouzlit atmosféru. A pak nás z ní tak vytrhneš. Taky chci dvojku. Krásný den Bohunko

2 0
možnosti
Foto

Jane... Díky.:-)

Teď oba přemýšlí. Mají stejné myšlenky. Co bude další den? Ani nevíme, co jsou zač.

Takhle se mi to líbí, nechci to kazit rozčarováním (ona špatně vaří a málo uklízí a on normalní chlap co čučí z nudy do dalekohledu a šmíruje ostatní . Anebo potkali celoživotní lásku.... Kdo ví?! )

..... možná by se mohli další ráno zase potkat.

Uvidíme ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, po ránu jako vždycky....a kdo se pak má soustředit na práci.? R^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Tomáši. Čtvrtky ráno? ;-D se právě nemá nikdo soustředit.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, dokážeš vyčarovat takovou jiskřivou atmosféru očekávání a pak ... Úplně to černé krajkové prádlo vidím. 8-o A co bylo dál? Bude dvojka? Teda jako pokračování.

3 0
možnosti
Foto

Ahoj. To nevím...

Ne, nebude. Ani nevíme, jestli přijde další den. Ale já mu to preju.

Možná ano. .. Možná nee.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS