Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja jsem se nekdy divil, co se mi zdalo za dryaky, ale ty tvoje jsou nedostizne;-DJak pani Zdenka pise dole, sny udajne odhaluji skryta tajemstvi duse. Kdyz ja jsem pred 55 lety opustil (illegalne) moji rodnou vlast, mel jsem prvni dobou skoro denne sny, ze jsem se jakymsi zpusobem objevil zpatky v Ceskoslovensku a sla po mne StB. Podobne sny mela vetsina emigracnich kolegu. Sny se s postupem casu zdaly mene casteji, kdyz sem ziskal obcanstvi me "nove" zeme, tak uz pak jenom zridka, parkrat za rok, a po sametu zmizely uplne. Takze nejakou vazbu na podvedomi asi sny maji. Jinak Te tu po blogove pauze moc rad vidim.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Tvé sny se dají pochopit, měli svůj význam. Doufám, že tvůj útěk stal za to. :-) asi bys, neměnil, viď?! ;-)

Ilegálně opravdu nic nedělám. No, teda, nejsem úplně světice a přesto se mi zdají sny, kdy prchám a někdo mě honí, nebo naopak já jsem ničitel, kterého se bojí is upíři.

Dane, ve snech jsem zvíře ;-D;-)

Někde hluboko v hlavě mám asi nějakou chybu... Možná mi ty any říkají, že mám výjimečné schopnosti (ať už dobré nebo zle) a buď jich mám využít, nebo si na ně dávat pozor, aby mě mě neovlivnovaly...

Jsem ráda, žes mě našel a vrátil se do diskuze. Díky. Pa

1 0
možnosti

Sny odhalují skrytá tajemství duše ... Bohunko, při jídle se nemluví a nesměje dřív, než se spolkne sousto! V

2 0
možnosti
Foto

Já vím, já vím. Stonko, ale když já i při tom jídle občas zlobím. ;-) moc ráda tě opět potkávám...

1 0
možnosti

sem si teda posmakoval na tom tvym snu, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marku. Byl vegetariánský oběd ;-D;-)

0 0
možnosti

;-(co se Vám to zdá za hrůzy? Vzbudit se se vzpomínkou na tenhle sen, tak se bojím jít večer spát.

1 0
možnosti
Foto

Milá Karlo. Mám to už od dětství. Různě se to vyvíjí, ale dost často jsou to takové hrůzy. Večer před spaním se snažím myslet na hezčí věci ;-), bohužel někdy bez úspěchu.

Děkuji, že jste zaskočila a přečetla si tu hrůzu.

0 0
možnosti

Asi je to dobrý. Ale v mém rozpoložení jsem nedočetla. Počkám na "další vlak :-))))) Potřebuji něco vlídnějšího...

1 0
možnosti
Foto

Marie, mám tam samé blbiny, které tě nepotesi. Zkusím vybrat něco pro zlepšení nálady. ;-( (mrzí mě to)

1 0
možnosti
Foto

Mé velitelce se zdál jako poslední sen - bývá jich mnoho - jak někde otevřeli kadeřnictví, tam narváno. Vrhli se na ni dva učedníci, jak prý to chce, ukázali fotky. Nabarvili ji a přestala téct voda. Všude běhali řemeslníci a jí škubali chomáče vlasů. Na štěstí se probudila, teď má na hlavě ještě tři vlasy děda vševěda. Mně se zdálo, že jsem chtěl prodat auto, musel si odskočit a po návratu zjistil že ho zájemci rozebrali do šroubku. Hezký den!:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D máte oba zajímavé sny. Díky, že ses tu stavěl a početl si. Měj se májově ;-) pa

0 0
možnosti
Foto

Tedy... dneska je mi nějak zima :D

1 0
možnosti
Foto

Moje sny... Brrr.. :-/ třeba na dnešek jsem měla postel plnou červů :-/... Sakra, kde jsou ty fajn erotické sny??? ;-) Filipe, posílám pozdrav. Dnes jedu na západ, blízko Plzně :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já si udělala kafe, k tomu přikusuju chléb se šunkovou pěnou....výsledek nic moc!8-o;-DAle ty, To Bohunko umíš napsatR^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, Jitko, jistě papas nějaký prasátko nebo kurecinu. ;-)

Moc tě pozdravuju ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tak takhle jsem si ty čtvrtky nepředstavoval. 8-o Hodně dobrý a hodně drsný. Ještě že mám dnes vegetariánskou stravu. Ani tu housku si asi nedám. R^Jeden nikdy neví.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide. :-) zdravim tě, momentálně z Budejic ;-) pracovní cesta domů :-)

Já vím, příště veselejší blog, slibuju. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.