Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

:-)Spisovatelovo krátké dilema:

Tak honí se mi hlavou

že mít tě nepopsanou

rozevřel bych stránky tvoje

pak perem rozechvěle

psal bych, psal a psal,

než psát bych nepřestal

dokud "Aaaaahhh" bys nesténala

a ze zlé se dobrou stala.

3 0
možnosti

Kdo ti to napsal, Fleec, když ty to neumíš?!:-)))

1 0
možnosti
KL

Pani Jakubcova, jak je možné, ze u Vasich diskuzi je citit pohoda, kamaradstvi, klidek.. A u jinych se lidi rvou jako psi? Asi je to Vami... Dekuji, ze Vas muzu cist. Je tady par blogeru, u ktetych mi je hezky a i ta kava pri cteni chutna lepe.

3 0
možnosti
Foto

Karlo, mockrat děkuju. Fajn lidiček je spousta, asi mám štěstí, že se kumulují zrovínka u mě.

Jsem ráda, že se vracíte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivano, děkuji. Veselou náladu a hodně zdraví :-)

0 0
možnosti

Jo, není pero jako pero! Ale takový pero...hmm. Moje značka je Parker:-))))

Pěkné slohové cvičení!:-)) Líbí se, jak koukám, nejen mně.

1 0
možnosti
Foto

O druhu per už jsme tu kdysi polemizovaly. Já, napsala, že nejlepší obyčejná tužka ;-)

Děkuji, ano sešli se všichni mí věrní ;-)

1 0
možnosti
Foto

J71a13n 68Š31i17k

19. 3. 2020 10:14

Aaaach :-) Hezké. Krásný čtvrtek a další dny :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jane. Přeji zdravé dny až do dalšího našeho písemného setkání ;-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, jsem ráda, že se to líbí. :-) V

0 0
možnosti
IM

Jo, líbí se mi to:-)R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivo, děkuji, znáte tu nervozitu před vydáním a před prvním diskuzním příspěvkem? Teď to ze mě spadlo. Už je mi dobře. I díky Vám. :-)

2 0
možnosti
FF

No, je čas na "Flísenkého sloupek z druhého konce";-)

Je to mnoho, co lze v knize vyčíst. Od samého počátku jejího vzniku až k jejímu konci.

A ne nadarmo se říká, že i žena je jako kniha. Nestačí v ní jen číst. A můžeš jich přečíst spousty, stejně budeš při každé další znovu na začátku. Dá se jich číst i více naráz nebo jednu číst jedním dechem a vzrušeně obracet stránky, jako bys ve vášnivě touze jen s ní chtěl dojít k vrcholu. K některým se zase vracíš znovu a znovu, třebas i jen ve vzpomínkách. Některé tě skutečně obohatí, s jinými jen zabíjíš čas. Někdo se často podívá jen na obálku, když ho nezaujme, jde bez povšimnutí dál a osudově netuší, že právě ji by si měl třeba přečíst.

Některé si skutečně dočetl. Jiné zase nedočetl, možná jen zatím. Jsou však i ty, o kterých víš, že je nikdy nedočteš. Možná i proto, že nechceš, aby něco skončilo.

To jen tak troška do mlýna ode mě Bohunko. Dalo by se ale psát dlouho a možná až nekonečně;-D

2 0
možnosti
Foto

Nádhera, nádhera, Vy mě vždy dostanete, jak to jasné, stručně a přesto tak citlivě a lidsky podáte. V

Opět apeluji, staňte se blogerem, a my Vám budeme ležet u nohou.

Františku... Jste geniální.

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.