Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě, že jsem ráno nestíhal číst, to by byla prokastinace jak vyšitá dneska ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, někdy, je dobré nechat si to na pozdější hodiny... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, fakt masakr. R^ Úplně mě rozsekal nick K.H.M. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, zdravím. Já vím, já vím, za ten Nick se stydím, ale jiného by si nadr.... mladík dal?

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, už ráno jsem ti chtěla dát paleček nahoru, ale zlobilo mě (a nejen mě, jak jsem zjistila) přihlášení. Takže R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Stonko. V Palec od tebe, je jako pohlazení po duši.

1 0
možnosti
IL

No, Bohunko.... R^!R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, ale já nejsem nestydatá, já se u vydaných blogů vždy strašlivě stydím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

a ted mi řekni, proč tě nedali na titulku:-/;-D

2 0
možnosti
Foto

Oni nevedeki, že je to o tobě ;-D kdyby jen tušili... Ale v zaujalech si přesto byla, zase jsi mě upozadila. Kdy já se ti vyrovnám ;-D

1 0
možnosti
Foto

...něco jsi neuvedla úplně přesně, něco bylo jinak, ale vpodstatě sis to zapamatovala dobře, co a jak...vždyt jsem ti ale říkala, že já recituju jinou pasáž...no co už:-/;-)R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Já vím, já vím... ;-D

Ale, nechtěla jsem tak autenticky ;-D;-)

Musela jsem to upravit.

Paní učitelko ;-)

1 0
možnosti
DP

Az do dnesniho dne jsem ty dlouhe roky netusil, ze Maj od K. H. M. ma tak silny eroticky podtext-:) - :)

1 0
možnosti
Foto

Máj je podle mě poezie pro dozravajici... Učit ho na základce, kdy mají děcka úplně jiné starosti, je zbytečné ;-) najdi si ho a přečti ;-) je to samá erotika

1 0
možnosti

Tedy, ty Bohunko, jedna! To je ostrý start dne...dokonale mě to probudilo, a nebo...:-D

No jo, tohle prostě umíš.

1 0
možnosti
Foto

Á, Marie má ráda poezii ;-D

Díky moc.;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, skoč se podívat ke mně na mého nejlepšího kamaráda, když přijel na chalupu v Hloho. JinakR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.