Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám rád sólo zpěv i dvojhlas, Bohunko, děkuji za obé!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Zvláštní životy, že?! Každý máme nějaký ten život, pro mnohé možná zvláštní. Jen jsem napsala o libůstce jednoho muže.

Děkuju moc.

1 0
možnosti
JK

Vy umíte psát. Co víc k tomu dodat... :-)

3 0
možnosti
Foto

J30a80n 40Š81i25k

5. 12. 2019 12:26

Ach Sofie... Vkusné, nevulgární a přitom vzrušující. Zpracování, které umí jen málo lidí a Vy jste jedním z nich. Hezký čtvrtek přeji. P.S.: K povídce jsem se dostal až teď, ráno to nešlo. Škoda. Mohl jsem mít lepší už dopoledne :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Jane. Těší mne, že míváte lepší dopoledne. ;-)

1 0
možnosti
IL

I31v54a53n95a 64L77a34n19c80e

5. 12. 2019 12:21

Krásně napsánoR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jen zlomek jeho podivného života. ;-)

Díky. Mějte se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, jste geniální. Moc pěkné to bylo. Vy prostě erotiku umíteR^R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Ludmilo, ráda Vás tu opět vidím. Děkuji, moc moc moc.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Radu. V

Moc te zdravíme.

0 0
možnosti
DP

R^R^Miluji pribehy s tak zvanym logickym zvratem na jejich konci, to se Vam naprosto podarilo, velka karma:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Dane, takove hezké, pochvalne zprávy v diskuzi se čtou kraaaasne.

0 0
možnosti
Foto

Hezké! :-)

Byla jsem jednou svědkem výčitek bezdomovce s lahváčem: "Tak tady jsi! - Konečně jsem tě našel! - Tak dlouho ses mi neozvala! - Proč se mnou nemluvíš? - Proč jsi mi neřekla, že máš práci...?" ... k figuríně ve výkladní skříni. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ano. Bezdomovec a láhev jdou také partneři. Tak proč by nemohl muž milovat figurinu. Lidé jsou různí a mají (někteří) zvláštní chutě.

Michaelo, díky za pekny příspěvek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.