Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechat se takhle týrat! ;-D

1 0
možnosti
Foto

.... a hlavně zbytečně... ;-D

0 0
možnosti

;-D živě to vidím...a znám. Je to strašné. Ale představte si chlapa, který si nechá depilovat záda, hrudník a břicho. A třísla a to pod nimi. To nemůže přežít.

1 0
možnosti
Foto

Nedovedu si to představit a po mém muži bych to nechtěla...

0 0
možnosti

To chce klid. Díky mému vyššímu věku už nezarůstám. Stáří je príma.;-D

3 0
možnosti
Foto

Však už se blížím, každým rokem. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Všechno je jednou poprvé.;-D Ale na oškubávání mi stačí nohy. Jako náctileté ošklivé káčátko jsem si vyčetla, že vytrvalým škubáním chlupy zeslábnou až přestanou růst. A ono to pořád nepřichází, tmavé chlupy mi z bílé kůže raší furt dokola.;-(:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, chlupy... To je začarovaný kruh. ;-);-D

Hnus. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to prr, já nejsem zatracenej, pokud to nemá ženská pod nosem, nebo na bradavkách, tak mi nějakej ten chlup vůbec nevadí. Naopak mě to tento... rajcuje. Co s ženskou, co má všechno jako osmiletá holčička? Jsem snad pedofil...? Nejsem, tímžto pádem nejsem zatracenej!!!;-D

1 0
možnosti
Foto

Nene, Vladimíre, ty jsi gurmán ;-D rozhodně ta nadavka nepatřila tobě. Ehm, ehm jak tak čtu, možná že vlastne muži ani nechtějí holonohou a holointimni ženy. Ženy! Asi napíšu blog "Neholte se milé zeny, muži rádi přírodu!" ;-D;-D;-D

Souhlasím, vypadat jako dítě... Brrr. Ale někteří preferuji hladkost pokožky všude. Každý má jiné chutě. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale nee. ;-D ale je pravda, že jestli se vrátí chlupatá móda, budeme my in. ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda! Trpím už při tom čtení. To už je snad lepší roští natrvalo vypálit...hlavně rychle!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, my holky šikovné jsme si poridily vypolovacku chloupků, tak jsem zvědavá, jestli to byla soravma investice. ;-)

1 0
možnosti

Ha...ha...to mě naštěstí minulo. Příroda mě depilovala trvale (podpaží i nohy). Tohoto mě ušetřila.

1 0
možnosti
Foto

... šťastná to žena.... ;-)

0 0
možnosti

Auuuu! Ještě že jsem chlap.

1 0
možnosti
Foto

Někdy bych si přála být chlap. Na pár dní. Takovou malou výměnu, kompletní i s myšlením. ;-D;-)

0 1
možnosti
Foto

J85a74n 72Š41i67k

21. 11. 2019 8:22

Dneska teda žádné vzrušující příběh :-( I když vlastně vzrušující je, jen tak nějak jinak... :-) Myslím, že příroda měla důvod, proč zařídila, abychom měli na těle chlupy. Tím, že je dáváme pryč, porušujeme nějakou rovnováhu. Ať je to jak je, tak úplné holátko, hlavně u chlapa, je příšernost a Vám Bohunko karma za témata, o kterých se nebojíte psát :-) Hezký čtvrtek. Au

2 0
možnosti
Foto

Jane, krásný čtvrtek. Nebojím se psát o věcech, které znají všichni. Každý má doma ženu, přítelkyni nebo bokovku, která ať o tom muž ví nebo neví, řeší chlupy. Není to žádné tabu, žiletky a vosky jsou dnes klasickou hygienou. (bohužel i u mužů), ale stačí o tom mluvit a ženy pochopí, že muž chce takovou nebo makovou, stejne je to s druhým pohlavím.

Musí se o tom mluvit, jako o všem. V manželství by nemelo být tabu nic.

Jane, ani příští čtvrtek nebude žhavé téma.:-/ Ale stejně přijďte. ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS