Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) zase moc krásné fotkyR^R^, Bohunko:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné fotky, tuhle atmosféru mohu. Díky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Těší mne, že moje fotky navodily tu správnou atmosféru. ;-)

0 0
možnosti

Z Dačic jsme stihli jen a jen zámek a vyfotit stonožku s kostkou, na víc nebyl čas, budeme to muset příště napravit.

R^V

1 0
možnosti
Foto

Stonko, já se přiznám, v zámku jsem ještě nebyla. Zámky mě neberou... Spíš hrady, šutry, ruiny apod... A parky, samozřejmě. ;-)

V létě.... Kruciiin, my máme ale plánů... ;-D

1 0
možnosti

M75i14l61a92n 98K29e61s62l

17. 11. 2019 15:03

Krásná ocelová tepaná zábradlí.Bohužel jedno chybí.Před zámkem na Horním náměstí bylo kdysi dávno,ještě po válce,nádherné ocelové zábradlí.Bohužel jeden snaživý kastelán je prodal do sběru.To náhradní v pohledu na zámek moc neladí.Něco moc pěkného na těch fotografiích chybí.Ne vinou autorky,ale času.Na zámeckém rybníku, na ostrůvku, měly domov labutě.Nádhera,když jejich flotila vyplula na hladinu.V čele dvě bílé krásné labutě a za nimi v zástupu několik hnědo šedých klubíček.A ten labuťák,to byl rafan obránce.Ten nás hnal až k osamělému vzrostlému stromu nad rybníkem.

1 0
možnosti

M83i48l94a59n 31K24e36s51l

17. 11. 2019 15:14

Oprava.Zalistoval jsem v paměti.Nejsem si jistý s tím zábradlím na Horním náměstí.Možná,že bylo litinové.

1 0
možnosti

I86v69a 91M50a31r51k46o31v28á

17. 11. 2019 12:56

Krásná procházkaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, moc. Člověk si tím kochanim čistí hlavu a přichází na lepší myšlenky ;-)

Děkuji, přeji krásne nedělní odpoledne.

0 0
možnosti

I22v94a44n36a 12L74a83n60c67e

17. 11. 2019 11:02

Krasne fotky,R^R^R^ jak to delate, ja kdyz fotim, tak je to nudna fotka.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, děkuji za pochvalu. Já to tak vidím a pak se zastavím, vyfotím a jdu dál. Mezi námi, moje oči to kolikrát vidí ještě krásnější, než to zvládne mobil zachytit. ;-)

0 0
možnosti
Foto

K té kostce cukru jsem měl možnost si kdysi líznout. Tvé fotky, Bohunko, jako vždy jako z cukruR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Stále tam je. U řeznictví ;-D. Neolizuju ji. ;-) ale sladké miluju

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná zátiší!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, pěkné dopoledne. Díky ahoj

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie. Čím více mlhy, tím lepší

Přeji Vám hezkou neděli

2 0
možnosti
Foto

Čím více mlhy, tím víc tajemna. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke, zasnene...:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jane. Lehce smutné...

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.