Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Choutky.... Každý nějaké má. ;-)V

0 0
možnosti
Foto

....no určitě by chtěl, ale copak je čas, když za pět minut zvoní?;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavli ;-D a co přestávka obedova? Stačila by? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Každá žena ví, jak na to, vždyť jsme potomci naší pramáti Evy. A muž, najde se normální zdravý muž, který by odolal. V hlavě mu jede ta představa, jak on a ta pěkná kočka ze třeťáku.....No a už je jen na něm, zda zůstane jen při myšlence.

1 0
možnosti
Foto

Máte zdravý nadhled. Děkuji za odezvu.

0 0
možnosti

I84v70a21n53a 57L35a54n81c90e

14. 11. 2019 11:05

Bohunko, nechci vam to učitelování kazit, ale na kolik let ho potom posadili do chladku, za to, že zneužil pozice nadřízeného a ještě ke všemu pouze se sedmnáctkou? Omlouvám se, že jsem prostě takový kazisvět...

2 0
možnosti
Foto

Promiňte...ale po tomto dotazu budu zase kazisvět já...vpletu se...souloží se fakt už i dřív. Opravdu. Dokonce se i rodí. A v mém okolí je pár těch, co jim vztah nějak uklouznul ,když byla ve tretáku...a ve ctvrťáku už to věděli všichni a po maturitě rok a byli svoji...já nebudu pokračovat...planeta velké katastrofické oči s želízkama v kapse...život některých blogerů.

1 0
možnosti

I ty jedna Bohunko!:-))) Pokušitelko!

Aspoň už víš, proč není učitel v kabinetu sám...ale má tam ještě kolegu :-)))))

2 0
možnosti
Foto

Marie, kolega někdy učí... Stejně jako lékař může poslat pro něco důležitého svou sestru, aby, mohl být chvilku sám s pacientkou. ;-)

Chvilka se vždy nejde, když se chce. ;-)

Zdravím tě. Nějak se v tom placam, času málo. Napíšu. Teď jdu na Javořici kouknout, kolik tam zbylo sněhu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, tohle by mohl - nebo měl - vlastně napsat neukojený pan učitel ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To v závorce považuji za ÉRO...

1 0
možnosti
Foto

Teď abych se bál jít do školy ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nene, ve škole se člověk učí ;-)

Jen se nestrachujte.

1 0
možnosti
Foto

R^Kdo ví, ten prostě ví.

1 0
možnosti
Foto

... sen jednoho pana učitele ... ;-) (možná nejen "jednoho")

1 0
možnosti

No, dneska jste se vydala jinou cestou než obvykle...:-)

1 0
možnosti
Foto

Po pravdě řečeno, Petře, jsem se vrátila k původním scénářům. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak učitel...hmm:-/ já teda nijak na tu extrarovnost netrpim, ale paní vedoucí, měla bych tu na příští tejden jednu objednávku:))R^V hezký:))

2 0
možnosti
Foto

Něco o učitelce? 8-o něco pikantniho ;-D? No... Mohla, bych, ale to by se paní učitelka jistě cervenala ;-D;-D

Díky V

2 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.