Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Tedy, že Vševěd přišel i o své poslední tři zlaté vlasy je už ale fakt tragédie...to jste mi, Bohunko, neměla dělat. Zrovna jsem se za ním totiž chystal. Potřebuji nutně splnit tři přání.

1 0
možnosti
Foto

Ony mu narostou. ;-)

Klidně se za ním vypravte, ale pozor na to, co si budete přát. Zvažte svá, přání pečlivě. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezky jsem si početl hned ráno, Bohunko:-)

1 0
možnosti
Foto

To mě moc těší, Jane. Díky

1 0
možnosti
Foto

Děvčátko, v tuhle dobu jsem vstával, když jsem chodil na šestou do práce. V kolik uléháš? Tady svítí od rána, to přeji také Tobě TAM, Bohunko! :-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, neblazni, já to přece nepíšu ráno v pět ;-)

Mám to všechno předem připravené. Třeba včera jsem napsala blog, který vyjde v únoru. Do té doby mám všechny čtvrtky už obsazené jinými blogy. Nepíšu to z patra, připravuji to a upravuji třeba i půl roku....

Příští týden vyjde ero blog. ;-)

Přijela jsem právě z Dačic. Procházka s pesanem v místním parku. Mlha jak prase, ale ticho a krása. I z toho bude jednou blog. U nás je nádherně, slunce zhne, asi se dívá zvědavý Vševěd, jestli jsem o něm už konečně napsala. Ještě vyjde jeden o tomhle zvláštním chytrém muži.

1 0
možnosti
Foto

J10a14n 77Š54i53k

7. 11. 2019 8:00

Krátké a přece plné emocí a citu. Děkuji Bohunko a přeji Vám krásný den

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jane. Krásný slunecny den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.