Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P17e16t50r 47B21u42r45i80a61n

10. 10. 2019 19:16

:-) moc hezké, karma.

Oblečem se do nahoty od hlavy až po kost bosí

přelezeme všechny ploty co jich tahle země nosí

už se vidím jak tě právě vezu nahou na svý Jáwě

já nahej v předu a ty ke mně naše těla hambatý

moja stará jak řve zrada, tvýmu muži spadne brada

až se vyřítíme za vraty voba jak prst nahatý...

1 0
možnosti
PB

P14e73t38r 93B51u30r97i53a69n

10. 10. 2019 19:17

A pak nás ženou přes ulici skrz to smilstvo vodhalený

pod společnou šibenici hrubej provaz na krk vloží

a naše duše vyslečený růžový jak prsa ženy

vystoupají ku Měsíci holé, jako slovo Boží...

1 0
možnosti
IL

I93v55a57n79a 46L60a15n20c53e

10. 10. 2019 12:47

Chudaci mysky,V ale doma je mit nemusim.R^ U nas, v USA, uz se take tento tyden trochu ochladilo. R^

1 0
možnosti
Foto

My jsme doma jako děti chovaly kde co. I myšky jako potravu pro hady. Dnes by mi jich bylo líto.

My už začali topit. Listí tu padá.... Naše Zdenicka čeká na sníh, vždy předčasně. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máme na chalupě jednu mazanou, z pastiček dokáže vyjmout sýr aniž pastička zaklapne. Už mám podezření, že ho tam chodí baštit soused (má klíč) a pastičky zase natáhne... Děvčátko, potěšila jsi mě tím podzimem R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DHorste, některé jsou vycurane... jako myšky. Souseda by jistě takový kousíček nespokojil.

0 0
možnosti

Přemýšlím, jak se dá kráva dostat za ocas do krabičky?! To musí být snad kontejner.

A nebo je to kříženec krávy s myší...:-)))

Ale myšlenka je dobrá. To ano.

(asi mě na mailu někdo předběhl, že?:-D)

1 0
možnosti
Foto

Marie, ahoj. Myška strakata... Její matka byla přece behna :))))

Nikdo tě nepredbehl... ;-)

1 0
možnosti
MV

... i ty jedna Bohunko vypraveci..

3 0
možnosti
Foto

Bohunko, bajky s poučením, to je moje!!! ;-) Jen tak dál a zdravím Tě V

2 0
možnosti
Foto

R^Nevím proč, asi kvůli té strakaté a hnědým, jsem si napřed (z mobilu v busu) myslel, že jde o kravky a divil se, proč jdou po sýru. Až teprve představa zvednutí kravky za ocas a strčení do krabičky mě vyvedla z omylu, pak jsem si všiml té písničky. Pěkná alegorie, která mi navíc připravila trochu aprílové ráno:-)

1 0
možnosti
Foto

Máte fistrona. Dnes je ale krásně, že?! Mám ráda podzim.

Děkuji. Přeji hodně slunce v dalších dnech!

1 0
možnosti
Foto

Pokud ten příběh měl vygenerovat nějaké poučení, tak bohužel. Asi je to na mně moc abstraktní :-)

1 0
možnosti
Foto

Původně, ještě včera, tam bylo v úvodu napsáno : "příběh o jedné milovnici sýra... " pak jsem to smazala... Ale dole je píseň, která by měla napovědět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.