Diskuse

Jdeme na houby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Houby nejíme, ovšem chodit lesem a fotit si je, to můžu.

Jak říkala moje dcera - to jsou krásné myšomůrky.V

1 0
možnosti
Foto

V houby se, hezky fotí, viď?! Nehybou se. ;-)pozdravuj M. :-)

0 0
možnosti
ES

Tak to je konec. Tohle bych chtela zazit!!!! Jen nevim kde a s kym. R^V:-P

1 0
možnosti
Foto

Evi, jak se máš? Ráda tě tu vidím. V

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně vědět, které uvařit k obědu, se kterými čarovat a které jen fotit.;-)

1 0
možnosti
Foto

Vařím manželovi jen ty, které určí. (radši, kdyby náhodou, já za to nemůžu :)))))

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky...doopravdy lahůdka pro oko, Bohunko. Velké uznáníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Člověk má prozkoumat leccos. Má se stále čemu divit. Paráda. ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, dík, zdravím tě do nového týdne.

1 0
možnosti
Foto

Musela jsi u mačkání spouště klečet i ležet na břiše. Doma určitě proběhla revize a hledání klíšťat. Za odměnu, Bohu-nko R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, polohy byly všelijaké :)) doma proběhla důkladná kontrola :))) díky, ahoooj.

0 0
možnosti

Bohunko, i když jsou všechny houby jedlé, pravda - některé jen jednou, tu "červenou" bych si nedala:-))

Ta nafintěná muchonůrka je jak ženská:-))) je lákavá...ale pak...:-))

A ty stromy? No, prostě příroda, takže nádhera.

1 0
možnosti
Foto

Ta muchomůrka, to je moje citová. Byla pořízena na zapade (ve vsi, kde jsem bydlela, Hloho) přesně před dvěma lety. (přesně)

1 0
možnosti
IL

I69v21a33n95a 62L74a64n43c41e

29. 9. 2019 12:19

Krásné fotky, R^R^R^ï když každá houba je pro mne nejedláR^R^

1 0
možnosti
Foto

Jsme na tom stejně. Já ráda sbírám i čistím i krajim i susim, ale jist je nebudu. Jsou výjimky, které pozru. Smažené bedly a i žampiony v jídle, snesu, když jsou mrnavy.

Děkuji, mějte se fajn.

0 0
možnosti
Foto

R^Působivé fotky, třeba ten rozštěpený strom:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju. Ten stojí nedaleko Roštejna (hrad taky bude blog) ;-) hezkou neděli. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J76a64n 80Š96i12k

29. 9. 2019 8:33

Krásné a ta píseň...R^ Hezký zbytek neděle

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Ano, ano, za píseň. Je tam řečeno všechno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.