Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J10a75n 90Š52i73k

23. 9. 2019 7:14

Jasně, že to nebolelo. Naopak :-)R^ Hezké pondělní ráno

1 0
možnosti
Foto

Trochu pozdě, ale tak alespoň popreju hezké odpoledne.

0 0
možnosti
Foto

Nemáš se, díftko, za co stydět, i tohle Ti jdeR^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Byli jsme u nej tak pred peti lety. Tez se mi moc libilo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, tam se musí líbit každému. Mějte se fajn.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, opravdu krásně fotíš. Děkuji za pomyslný krásný výlet.VR^

1 0
možnosti
Foto

I neeee. Ahoooj, Kočko. Ráda tě tu vidím V. Děkuji za slova chvály. Papa

1 0
možnosti

Na Šumavě je krásně. My byli v červnu ubytováni v Nové Peci - Láz, vyšli na Plechý i Boubín. Určitě se i na další místa zase někdy vrátíme. http://jirinavotavova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=717475

1 0
možnosti
Foto

Kouknu se. Šumava je celá vhodná na ucvovani ve formátu fotek. Děkuji za Vaši návštěvu u mě.

0 0
možnosti
Foto

Krásný fotky! Ráda bych se zase do těchto končin podívala naživo. Tak snad někdy...

Přeju ti fajn neděli, Bohunko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě se tam zase vrátíme. Je tam ještě spoustu věcí na koukání. Pavli, taky se tam vydej. Hezkou neděli preju. Dnes jedeme na Vranovskou, možná i na loď. Včera jsem klopytla a mám bolavou nohu, tak snad to uchodim. Pa

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to jsou moc pěkný fotky, skromnost pryč, já jsem jimi nadšená!!!R^

1 0
možnosti

Vůbec to, má milá, nebolelo. Kochal jsem se a dekuju za objevení tak krasnyho místa. My jedeme z posledního nataceciho dne na Českolipsku domu do Prahy. Měli jsme noční a slunečným babim ránem jedeme domů. Kolegové v autě spí a já se kocham. Objevil jsem taky krásu - jmenuje se Hrazky rybník. Milou neděli preju všem u vás doma. P. S. Krásný fotky!

1 0
možnosti
Foto

Marku, kochej se a valíčkuj, ať máš o čem psát.

Taky zdravíme. ;-) měj se valíčkově ;-) to ty umíš V

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.