Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak to byla lahudkova jednohubka:-)

1 0
možnosti

P36e49t69r 23B64u45r97i21a68n

12. 9. 2019 14:45

:-) karma. Na dívčí čúrání básničku fakt nemám. Ale mohu ji spešn pro vás stvořit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak málo stačí ke štěstí. Bohun, hezký den!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J54a57n 69Š97i92k

12. 9. 2019 7:10

Na začátku jsem si myslel, že dnes budete psát o nějakém karambolu, ale nezklamala jste. Život je krásný, fakt :-). A Vaše příběhy také R^

2 0
možnosti
Foto

Někdy stačí málo, aby se člověku zlepšila nálada, že?! ;-)

Takový trochu strašidelný "karambol", jsem jednou psala ("Těžký život funebraka")... Jestli chcete, jukněte.

Mějte se.

0 0
možnosti

To jste si vymyslela, nebo real zážitek ?;-D

1 0
možnosti
Foto

Nikdy jste neviděl u silnice ženy na boku ;-D?

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.