Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33a59n 52Š19i62k

18. 8. 2019 15:52

Ne, neodolali. Moc hezké prostředí. Hezké nedělní odpoledne

1 0
možnosti
Foto

Vám taky. Hezký večer. Už jsem psala, ale omylem k jiné diskuzi.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná zahrada, tam by se mi taky líbilo. Obzvlášť když tam máš blízké lidi.

1 0
možnosti
Foto

Ano, velmi milí lidé tam žijí a všichni jsou neskutečně pracovití a šikovní... ;-) Mám to tam ráda.

1 0
možnosti

tam jsme tocili!!!! a ja cumel, co vsechno jeste nevim

a Kordula...bez komentare, Bohunko

1 0
možnosti
Foto

Marku, ty kecko. a už víš? .;-D;-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Moc hezke, nedavno jsme tam byli - ale ne tak soukrome.

1 0
možnosti
Foto

Příště dám i ten strašidelný klášter. Přitahuje mě, jak světlo můru. Já jsem taková můra ;-D;-D

1 0
možnosti

Bohunko, ty tedy té duši i srdci pěkně podkuřuješ!:-))) - to už je přímo rozmazlování:-DDD

Ale pěkně se na to kouká!

1 0
možnosti
Foto

Marie, rozmazlovat, to já se umím :))) bylo tam krásně. V díky. Písnu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, za krátkou dobu ses vypracovala na špičku. Jukni na můj dnešní blog. R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi tam moc moc milo. Dík Jitko. V

0 0
možnosti

Je to krásný,ale já mám na bolení srdce les , ten křivoklátský a pokud by hrozil kolaps,tak bych dojel do Krumlova,ale ten je pár hodinek jízdy přeci jen dál,takže ten les postačí....a dnešní je doslova nacpaný houbami...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Každý máme na ty naše bolístky nějaké to místo. U mě většinou stačí vyběhnout za Telč se psem.... Ale tohle stýskáni se muselo zahojit daleko na zapade.

Petře, díky za navštívení a komentář. Přeji neděli jaksepatri ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko: R^! Chce se mi říct, jen víc takových úniků do krásných a našemu srdci milých míst.

Pochutnala jsem si na všech těch krásných záběrech, ale nejvíc na té kamenné zdi, kde roste netřesk.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, dobre ráno. Ranní ptáče dal doskace? Nebo máš špatné spaní...???

Hezkou neděli. A.. Díky

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS