Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Bohunka, neboj, oni by ti k té botičce přidali i telefonní číslo,kam musíš pokorně zavolat ;-D

R^

1 0
možnosti
Foto

Jsi první, kdo mi k tomu dal radu, vidím, že jsi zkušená botičkářka :)))

0 0
možnosti
DV

D69a48v69i30d 59V36l58k

17. 8. 2019 9:52

;-D;-D super BohunkoR^

1 0
možnosti
Foto

Dík Davide ;-)... Dnes, jsme jeli přes Vlkov a ty nikde ;-D a potom vesnici, kde byla prodejna českých ňamek, hned jsem si vzpomněla na tebe....  kde to máš ty?

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, no to bylo pro silné nervy. Ale přesto mě ti fandící zedníci rozesmáli.

A fakt je škoda, že jsi si nevsadila, myslím, že by to cinklo!!! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, vsadím při příštím průšvihu... Díky, že ses zastavila. Ahoj.

0 0
možnosti
FF

Je sice hezké, že na nás apelujete, abychom běhali a chodili rychle....na druhou stranu však, to má jeden háček. Nikdy pak totiž nebudeme mít klid;-D

1 0
možnosti
Foto

Apeluji, protože jak vidíte, přináší to občas jisté úspory

;-)

1 0
možnosti
ŠM

příště tím psem smýkejte a bude to OK ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Vy mi dneska dáváte ;-D. Teda, četla jsem to tak 20x... Ty chyby po tolika čtení člověk prostě nevidí. Opravuji a díky za políček :)

0 0
možnosti
Foto

JJ, co mám Ťapku, nechvátám, lítám jak střevo! Ťapka se z útulku bojí psů, a tak preventivně zastrašuje strašlivým řevem a vyceněnými tesáky. Takto přivítaný pes je tak nas..., že se chce rvát už z principu, i když se chtěl prve jenom očmuchat...

1 0
možnosti
Foto

Přesné! Kam ti psi chvataji?;-D (dopředu)

0 0
možnosti
IL

I95v71a89n73a 20L95a95n82c96e

15. 8. 2019 12:56

Já vím, kruté, ale zvaše neštěstí mě rozesmálo.;-D;-D;-D Měli jsme čivavu, taky nebojácný pejsek. Jakmile viděl velkého psa, tak nebyl k udržení. Musela jsem ho vzít do náručí, a to nˇafal ještě víc, cítil se v bezpečí. Nadával velkým psům: ted si netroufáš, když jsem tak velikej, a já jsem utíkala domů za bojového štěkotu vlastní čivavy a se sevřeným "zadečkem"...

1 0
možnosti
Foto

Ano, to menší jsou ještě odvážnější. ;-D

Jsem ráda, že jste se, zasmála na můj účet... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, taky mi vadí volně pobíhající pes, když nevidím jeho páníčka nikde poblíž, obzvlášť když jde se mnou naše fenka:-). Už jsem v takové situaci pár nepříjemností měla.

PS: Pěkná fotka, sluší Ti to.

1 0
možnosti
Foto

Liběno, děkuji pěkně. :-)

Náš taky pobíhá, ale mám ho vždy na oku. A je cvičný a přiběhne na přivolání (jen někdy...)

1 0
možnosti
VN

To se to chvátá, když chvátat lze ,,,, ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem uchvatana, ale jednou taky zpomalim.

0 0
možnosti
Foto

R^:-)To je dobrý Bohunko, pěknej tělocvik. Jenom mě napadá, kdepak byl rotvajleří páníček, aby si toho svého pejsánka zkrotil?;-)

1 0
možnosti
Foto

No právě, že páníček tam nebývá. Vypadá to, že patří k nějakému nové postavenému domku, a asi jen otevřou dvířka a... běž si, pejsku. A že my kolemjdoucí máme strach, to je ani nenapadne. ;-€:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.