Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, mám to nápodobně. Kolikrát se ráno vzbudím a nejsem si jista jestli to byl jenom sen....R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, to jsou pak rána, viď?! ;-)

0 0
možnosti
FF

Ještě musím napsat, že písničku jste dokonale trefila, Bohunko.....Alex Hepburn rád poslouchám a tahle píseň mě burcuje a vytahuje, jako stéblo tonoucího...:-)

2 0
možnosti
Foto

To mě moc těší, že jsem se trefila do Vašeho vkusu. Tohle stéblo nepovolí! ;-);-)

Držte se ho. Držte se. :-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, dnes to je doslova vysoká škola duchovní.R^

Moc Tě zdravím a těším se na další lekci!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeni. Díky že ses opět zastavila a četla. Taky tě zdravím. Lekce dostávám v těch snech já. Jen je písemně předávám dal. ;-) ahoj

1 0
možnosti
Foto

R^Vždycky mě přivedeš k zamyšlení a ke hledání kouzla. Tady ho tuším v neřešitelnosti a absenci odpovědí:-)

2 0
možnosti
Foto

Jane, to bude ono, asi moc přemýšlím o "nesmrtelnosti brouka" (jsem holt ženská ;-D) a žádnou odpověď nedostávám, tak proto takové sny. Díky.

1 0
možnosti

Copak fčera Bohunka večeřela?

To vypadá na špatné trávení:-)))))

1 0
možnosti
Foto

Marie... :))) poslední dobou se mi ty sny nějak nelíbí :)) jsou tak nějak horší a horší. ;-)

1 0
možnosti
MV

... a ja nic. spal jsem jako dudek a asi mel malo vycisteny usi, ze se mi sny do hlavy nedostaly, Bohunko...

1 0
možnosti
Foto

Jo večer před spaním to chce očištěnou sprchu a tyčinky do uší a potom přijdou i sny.

Marku, ale takový psycho, co mám ve snech já radši nechtěj.. Ty si radši tanci s Ninou na zahradě... ;-)

0 0
možnosti
FF

Mám dvě otázky Bohunko. Píšete, že " Kam jdeme?...vytrhla jsem ruku z jeho dlaně. (Normálně bych ji tam nechala do konce života, ale v tomto případě...) řekl bych tedy, že dotaz "Kam jdeme", byl z důvodu, že byste ruku v jeho dlani nechala do konce života, bezpředmětný.

A druhý dotaz, do kterého mi vlastně nic není, zní: "A už jste se s Bi setkaly, jak jste plánovaly?" Tedy myslím na jiném místě než v této bažině;-)

1 0
možnosti
Foto

Františku, ještě že jste tu! ;-)

To byl jen můj maličký vzdor... Ta vytrzena ruka... Vždyť víte.

Setkání s Bi? Bohužel ještě nee, ale.... Není všem dnům konec, že Bi..?? A Theo.?? Však se nakonec potkáme.

A kde vy "furt" ztrácíte, hmm?!

Mějte se. Pate.

0 0
možnosti
Foto

To bylo určitě v Sokolově, Falknově, přes ten most jsem chodil až do čtvrté třídyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, nee... Samá voda ;-), tohle trochu jiný západ...

0 0
možnosti
Foto

Jitko... Jsem jen jedna :))) moc tě zdravím

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.