Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko:-) Krásně a s noblesou nám připomínáš, že vnímání smrti jako vysvobození může být velký omyl!

R^

1 0
možnosti
Foto

Je lepší mít před smrtí respekt. Kdo ví, jaká je.

Jani, děkuji za komentář. :-) moc tě zdravím

0 0
možnosti

I94v95a59n82a 40L22a47n55c41e

25. 7. 2019 11:17

Napsala jste to krásně, Bohunko. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji pěkně (dělám pukrle) :-)

0 0
možnosti

I hrdina je "jenom" člověk...

Pěkně jsi slova poskládala, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Hrdina se, někdy stane hrdinou, ani nechce a musí s tím "cejchem" žít do konce života. :-)

Skládám, jak umím... Děkuji Marie. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsi ptáče které ráno časně vstalo, a z toho vzniklo :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ptáče mozna, ale ranní moc nee...příběhy mám už několik měsíců předem připravené s datem a časem. ;-)

Včera jsem napriklad psala prosincový blog. ;-)

Moc tě zdravím.

0 0
možnosti
Foto

R^Líbilo, má to hloubku. Větší než Styx ve svých nejhlubších zákrutách:-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, děkuji děkuji děkuji. Jsem ráda, že vracíte.

0 0
možnosti
Foto

Starořecké báje mám ráda. Nevím, jak to chodí na druhé straně řeky Styx, ale představuji si, že tam už není nikdo padouch ani hrdina... jen němý stín.

Hezky napsáno!R^R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavli, kéž by to tak bylo a nic horšího nás nečekalo... Ale co když?!

Ahoj a díky, že tu potkávám.

1 0
možnosti
Foto

J38a23n 79Š74i34k

25. 7. 2019 8:00

Mám rád Váš styl psaní. Pro mě zase hezké R^

1 0
možnosti
Foto

Mám ráda Vaše pochvaly. ;-) Děkuji. Krásné sny, preju.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, nápadité, Bohunko. Hned se mi lépe vstává. Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné ráno, Tomáši. Děkuji za komentář. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.