Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Každý ví, jakou má duši, protože je to souhrn všech našich vlastností, pokud si je uvědomujeme...někdo jí má krásnou bez přetvářek, někdo s ní, díky svědomí, musí bojovat dnes a denně, aby pokořil zlo, které se dere na povrch a někdo zase naopak ze všech sil brání dobru, co v ní skryté je.

Lucius tedy stejně neřekne nic víc než, co o ní sami víme:-)

1 0
možnosti
Foto

Lucius je tajemný jak hrad v Karpatech. Z něj něco kloudneho vytáhnout... nadlidský úkol ;-)

Františku, co tak pozdě? Kde se furt toulate? ;-)

1 0
možnosti
ZS

Bohunko, vidět do hlubin bolí, zraňuje a ničí.

Opatrně, tůze moc opatrně ...VR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni V

Někdy je lepší nevědět... :-) moc tebe i Martina zdravím. V

0 0
možnosti
Foto

Jsem si uvědomila, že je čtvrtek, tak jsem šla hledat Tvůj článek.

Je výborný, jako vždy!R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, jsi laskavá . ;-)Děkuji

0 0
možnosti
IL

I30v78a18n73a 63L58a75n78c40e

11. 7. 2019 12:21

Lucius me leka, pekelnika je lepsi si k telu nepoustet, Bohunko. Napsano krasne, cte se to jednim dechem. R^VR^ Pisnicka, nikdy jsem ji, samozrejme, neslysela, i ta je silaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivano, však my už se nepotkavame, taky jsem jeho vliv nezvládala;-D.

Děkuji za Vaše kladné psaní. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je hodně hluboký článek:-)

1 0
možnosti
Foto

Občas nenita hloubka na škodu. ;-) ahojte.

1 0
možnosti
Foto

J65a44n 48Š18i57k

11. 7. 2019 8:20

Úžasné R^

1 0
možnosti
Foto

Jane, věděla jsem, že přijdete, díky.

0 0
možnosti
Foto

:-):-) Tak to jsem zvědavá, co se odehraje v tom lese!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Taky zvědavá??? ;-Ddej pozor....

Pavli ahoj.

1 0
možnosti
Foto

Horste, ale ti smajlíci jsou poněkud rozcileni.... 8-o

0 0
možnosti
Foto

Už se těším na les! BohunkoR^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ahoj. Jo v lese, jo v lese na jehličí.... Copak se tak asi stálo ;-D

1 0
možnosti

I ty citlivko, Bohunko! Jo, už nebuď zvědavá:-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, přestávám být citlivka.... taky... Zvědavá jsem byla odjakživa, bude to práce se předelat ;-D

;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.