Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Vidíš to a moje Rusalka se ani moc snažit nemusela ;-)

R^V

1 0
možnosti
IL

Na topole, nad jezerem, dneska je jiná doba, musel až do baru.... Krásně jste to utopení popsala, až mi běhá mráz po zádech. Písničku jsem také nidky neslyšela, krásně dokresluje pochmurnost příběhu...R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ivano, dnešní doba přinutí i hastrmana dojít si pro ženu do baru. Pentle už nefrčí. ;-D

Děkuji :-)

1 0
možnosti

Lepší je být studený, než...:-)))))

Jo, pěkná taškařice pod vodou.

Tu písničku neznám. Ale je pěkná, zvláštní.

Hezké dny, Bohunko! Ty víš...

1 0
možnosti
Foto

Nakinec ji zachutnal;-)

Dík, dny budou jistě fajn. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Miluju českou hororově pohádkovou klasiku a tohle je super kousek v moderním pojetí. Erben by měl radost:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzi, děkuju moc. V dnešní době už pentlicky žádnou ženu neberou. Jen adrenalin a vzrušení.  ;-D;-)

Hezký čtvrtek preju i Sone. Pate

1 0
možnosti
Foto

Vodník hastrmanský by ji v poslední chvíli zachránil. Hezký den, děvčátko!R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J29a96n 53Š64i65k

4. 7. 2019 7:56

Těšil jsem se na čtvrtek a nezklamala jste :-)R^ Při čtení závěru jsem si vzpomněl, jak jsme se ženou v TV sledovali Kytici, kde hrál vodníka Dan Bárta. Při jedné scéně, jak plaval ve vodě, žena pronesla: "To je ale vodník!" :-) Hezký den přeji paní Bohunko a díky za Vaše psaní

3 0
možnosti
Foto

Ještě jsem Kytici neviděla, přiznávám. Musim to napravit. ;-)

Děkuji, že se stále vracíte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda, voda a já, to k sobě nepasuje a teď tohle!;-Dale četla jsem to jedním dechem. Bohunko, moc zdravímR^

1 1
možnosti
Foto

Jitko, mám to stejně. Nešťastnou náhodou se mi vždy stane, že když si jdu zaplavat v místě, kde je hooodne lidi, ve chvíli, kdy jsem daleko od břehu, zůstanu tam úplně sama. A pak jedou myšlenky.... Co když... A mažu zpátky ;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.