Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Proboha, co je to za Boha?.......

1 0
možnosti
Foto

Františku, ten je můj... I pekelník i mamina... Nelíbí se Vám?

1 0
možnosti
Foto

To je teda "rodinka" a ty jejich nápady...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli trpěliví byli dost, nemyslíš? ;-) ahoj, diky za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně sepsáno, Bohunko, zajímavý nápadR^.

Je mi smutno z toho, že všechno, co si tu ti tři povídají o lidech, je bohužel pravda.

1 0
možnosti
Foto

Liběno, mám stejný pocit. Třeba jednou přestanou být in peníze a začne být důležitá planeta Země. :-)

2 0
možnosti

...a takhle to nějak dopadne. Všechno má své meze.

Bohunko, dík!

1 0
možnosti
Foto

Marie, já myslím, že oni tři to s námi nakonec zase nějak "zkoulí"... I když se zlobí, mají nás rádi. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, dík. Preju slunečné dny. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nejlepší je pekelník;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ano, ten by se s námi lidmi nejradši moc nemazlil... ( ;-D)

1 0
možnosti
MV
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.