Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Alternativni Prodana nevesta, ne od Karla Sabiny, ale ode mne.Znam jednu divku ta ma ducati ma ducati a harleye a harleye dostane od taty.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to teda musela být jízda! superR^;-)

1 0
možnosti
Foto

To si piš ;-) Počasí nám přálo a taková skvělá parta to byla. Asi takova, jako je parta blogerka ;-)

Sice se tam moc holek nevyskytovalo, ale kluci jsou taky fajn ;-)

1 0
možnosti
VV

Ty Ducati jsou dnes uz temer kult.;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) vladimíre, díly za kouknuti a příspěvek.

0 0
možnosti

Bohunko, super fotoreportáž z prima srazu. Fotky skvělé. Ale málem jsem se nedostala přes Maxíka. Výmaráci...to je moje. A je krásnej!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tenhle byl úžasný. Lonsky jim bohužel umřel. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ty piktogramy mě pobavily;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.