Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahojky... Kruci, zapomněla jsem pozdravovat... :-/

0 0
možnosti
Foto

J34a81n 44Š14i56k

17. 5. 2019 6:13

Opět jsem ani nedýchal. Jste skvělá, jak si dokážete hrát se slovy, do kterých umíte dostat emoce, city, prostě Vaše nitro. Tedy alespoň si myslím, že to tak je, i když Vás neznám, protože co píšete nepůsobí falešné. Na rozdíl od mnohých jiných. Opravdu bych na Vašem místě uvažoval vážně o knize. Hlásím se jako první, že napíšu recenzi. Už se mohu nadechnout.paní Bohunko?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jste moc milý. Vaše "recenze" si čtu už tady. Děkuji za povzbuzení.

Dychejte... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Uslyšela lásku... To se mi líbí!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ona umí používat všechny vjemy.

Ahoj Pavli. :-)

0 0
možnosti
IL

I72v10a33n74a 27L30a13n33c81e

16. 5. 2019 13:45

Zapomněla jsem! Ale ta písnička!! připomněla mi dobu dávno minulouV, tu dobu asi před sto lety. Odchody jsou těžké, srdce jsem si potom vybělila do čistoty...divila jsem se, že s vydezinfikovaným a bíllým srdcem nemůžu žít. A tak jsem si sbalila uzlíček hadříků[>-] a odešla jsem daleko, daleko, co nejdál, abych se opět mohla nadechnout....

1 0
možnosti
Foto

Ten první nádech musel ale být ;-)

Nerada přivolávám smutné vzpomínky... Snad to moc nebolelo.

1 0
možnosti

Hmm...to je ale podrobný kurz sebeneovládání!:-))))

2 0
možnosti
Foto

Marie, člověk nemůže žít celý život pofle předpisů... Byla by to nuda. 

1 0
možnosti
MV

Hmm h... tady si dicky počtu. Diky a karma

1 0
možnosti
Foto

Bohu, tvé písmenkové erotické líčení trumfne lehce veškerá erotická videa. Běž se juknout na můj poslední blog, kde já jednou v životě vychutnával něco odlišného. Hezký voňavý den!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Chlapi, co to umí s kytarou... Zpívají blues... A k tomu pískaji.... Hmmmm. V;-)

0 0
možnosti
Foto

;-) bohužel máme jen pět smyslů...

Vlastně... máme ještě srdce ♥, ale o něm píšu stále....

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tohle je snad až učebnicové (celý ten seriál). Třeba to najdou nějaká mláďata odloží dotykové mobily a půjdou hledat doteky...kéž by.

Díky.R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani, to by muselo vyjít obrazově někde na hudebním kanálu. Mladí nic číst nebudou. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.