Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

To je ale výhodička mít rybníček u nosu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, máme jich tu na výběr dost. A všechny náš pes při procházce "zkusí". (v létě, samozřejmě, teď má ještě zákaz, je zima)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ zdravím z těžkého dešte majíc v ústech památnou větu dědy Komárka.;-D hezké a moc fajn neděli, Bohunko:-)

0 0
možnosti
Foto

:D u nás dnes prší?, no spíš popršává.

Radko, ahojky.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, maj tam krásně, přímo pohádkové R^

4 0
možnosti
Foto

Pohádky mám ráda, proto jsem se do Telče přestěhovala. Máme tu pohádkově. Děkuji, Pavle, že jste nakoukl.

0 0
možnosti
Foto

Tento typ procházek mám taky moc ráda. Dobrý nápad vyrazit a neohlížet se na počasí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, tohle jsou ty správné procházky na obveseleni. A při té páteční jsme měli slunce a teplo. :-)

0 0
možnosti

Jo, jo...romantika jak hrom!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Navzdory mému psaní a mých hororových snu jsem romantik. ;-)

1 0
možnosti
IL

Moc hezky to tam mateR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc. Na Dlazkach mají krávu a poníka, je z té strany krásný vstup do rybníka a to pesan miluje. Jsme tu pečený - vařený :)

0 0
možnosti
JS

Moc pěkný, pěkně mocný :)

2 0
možnosti
Foto

Však vaše mokriny jsou taky super. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.