Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda, teď jste mi dala... ženská nožka... lýtko... stehno.... noha přes nohu... rozparek na sukni .. a punčochy k tomu... tak to moje fantazie často začne pracovat... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:) proto fantazii máme. U mě taky pracuje, je to zcela normální jev. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nohy žen v pohybu, to je pro mě nejhezčí divadelní představeníR^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ach ty nohy. Hezky vymyšlené paní přírodou, tolik krásných křivek, jen když si představíte jak z botek vykukuje nárt a pohled výše ukáže kotník, lýtko, no o tom ani nebudu mluvit a pokud je to krátká sukně, nakonec oči spočinou na stehnech a ty jsou už v místě, kde... V

1 0
možnosti

Za sebe mohu říci...ano, velmi rád se podívám za sukní neb z hlediska malby mě zajímá pohyb látky a tím i stínů při kroku. Je to krásný pohled a skutečně vzrušující.

A proč bych nepřiznal, že fantazie pracuje, aniž by mi mozek spadl do rozkroku;-)

A tak škoda jen Bohunko, že v článku chybí fotodokumentace;-D

2 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem původně chtěla zdokumentovat ženy v obchodním centru, ale vážně, vážně tam nebylo na co koukat. ;-) (jistě jste to myslel tak, že?!;-D)

2 0
možnosti

Bosky co noha nohu mine a sukně?

Kol nohy se líně vine jako had :)

2 0
možnosti
Foto

Moc krásná slovíčka, Janinko, had z ráje, protože tam to začalo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^sukně je bezva-mám ráda když se za mnou chlapi otočí, ale teplo je teplo-takže když potřebuju zaujmout tak to vydržím v sukni ikdyž je zima, ale zdraví především-jinak botky mohou být elegantní i na polovysokém podpatku pár jich mám, ale opět musí být příležitost

2 0
možnosti
Foto

Tak to je ten správný názor. Vítej v klubu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J92a65n 66Š45i98k

7. 3. 2019 19:19

Ženy mají chodit oblékané jako ženy. Muži také nechodí oblékaní jako ženy. Tedy až na nepatrné výjimky....Ženskost i mužskost by zkrátka měla být vidět R^

3 1
možnosti

Ženy mají chodit oblékané jak chtějí. Zrovna tak muži.

1 0
možnosti
Foto

Přijde mi takové patřičné, když ženy nosí sukně, kostýmky se sukní i rozevláté batikované, a když je umí nosit s noblesou. Leč svým nohám dopřávám soukromí.;-)

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, já jen žadonila, abych nebyla jediná. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sukni klidně, podpatky ani náhodou - to mi ortoped ani nemusí říkat, můj kotník by to nepřežil. Samodržkám nevěřím, většinou místo aby držely, tak samy padají.;-D

Tak tedy sukénkám zdar!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Všechno se dá naučit. Samodržky drží tak, že nejdou leckdy sundat :D. S těmi podpatky... nosí jen menší, protože mám malou nohu a vysoké mi prostě lámou klenbu a pak chodím, jako když se mi chce na záchod. ( a samozřejmě můj bolavý kyčel - dědictví po mamce:-/)

Díky Pavli. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tedy Bohunko, popravdě. Od rusky mluvící prodavačky v Česku by se přece dalo ze všeho nejvíce čekat, že ani tak nebude mít obuté nějaké ťapky, jako spíše galoše.;-)

1 0
možnosti
Foto

Nakonec jsme se domluvily. Víte, nejsem nakupující typ, když se mi nelíbí to první, do druhého už mne nebaví "jít". Ale tahle byla fajn a opravdu se snažila, věděla, co hledám, jen tam neměly zrovna velký výběr. Já jdu vždy trochu mimo módu, momentální výstřelky mne nijak neoslovuji. Jsem svá.

Petře, díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Já bych ti nic platná nebyla, jsem módní analfabet.;-D A s tou sukní s dovolením počkám na léto, nesnáším silonky.;-)

1 0
možnosti
Foto

8-oKlárko, taky je nesnáším. Přesto. ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS