Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Bohunko, krásné, křehké.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Soni, děkuji. Snažila jsem se ;-)

0 0
možnosti
JS

Krásný obrázky skládáš k sobě! :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Janinko. To je dnešní práce. Smutnila jsem, že už je březen a já zase musím otáčet kalendář. ;-)

1 0
možnosti

Zvedám ruku, vidíš, Bohunko!:-))

Ale trochu s nostalgií se loučím s mým Vodnáŕem. Ale nemusí nijak spěchat...to budu zase mít příště o rok víc:-))

Ale příští rok bude o den víc na lásku...:-))

2 0
možnosti
Foto

Marie, ahoooooj. ;-) ano příští rok bude den delší V

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že mám ráda jaro. Za oknem!:-P

1 0
možnosti
Foto

Budu muset napsat něco pro teplomily :)) něco o nikdy nekončícím létě? ;-) Ahoj Klárko.

1 0
možnosti
FF

R^

Láska na pár okamžiků, a příliš nepřejících, tak krutě se jim tradice odmění. Jejich láskyplné přimknutí k sobě, v nich ale zůstalo...a třeba jednou.....rozvzpomenou se, že kdysi, deja vu a pak pokaždé ještě víc se budou milovat...a kdoví...jednou, vždyť časy se mění.

Ach únore přeji ti, ale jaru přeci jen přeji víc:-)

3 0
možnosti
Foto

Únor se zas brzy zrodí (než se nadejeme) a jejich láska vzplane možná ještě větším žárem. ;-) Láska přece musí všechno přežít. Krásný víkend preju, Františku.

2 0
možnosti
ES

Bohunko, překrásně napsáno! Moc jsem si to žila. Smekám....VR^

2 0
možnosti
Foto

Zvedám ruku za jaro, ale také za podzim. Zima by měla být od tisíci metrů výš, rád lyžuji a nenávidím solnou břečku na silnici...R^:-) Bo hun ko!!

1 0
možnosti
Foto

Celých X let jsem zimu bránila, mám ji moc ráda, u nás se hodně sněhu a to já prostě můžu. Letos se opravdu hodně těším na jaro. Už jsem se stihla tenhle týden lehce opalit při kavicce na terase. Letos hlasuj pro jaro i já. ;-) Díky, Horste. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.