Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunku šlapadlo, mě chtěla zabít motorka, jak je vidět, nepodařilo se;-D

1 0
možnosti
Foto

Zbytečná omluva za fotky!!Bohunka špatné vzpomínky na šlapadlo, mě se snažila zabít motorka, ale nevyšlo jí to;-D

1 0
možnosti
Foto

Sláva výletům, které mají tak úžasné zastávky. Vypadá to tam opravdu báječně. Jó, tam by se mi líbilo!R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, tu určitě. Kafíčko a zákusek. ;-) posedět popovídat...

Díky Zdeni za juknuti.

0 0
možnosti
Foto

J44a77n60a 33M60a73j46o57v57á

24. 2. 2019 14:06

krásné místo

1 0
možnosti
Foto

Ano moc. Mám ráda restaurace s "duchem" ;) a tady je. Krásný zbatek neděle přeji a dobrý začátek týdne.

0 0
možnosti
Foto

Příjemný výlet, jen místo dunících strojů preferuji pedály poháněné vlastní silou. Já jsem cyklo sezónu ještě nezahájila, ale doufám, že už brzy.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já vím cyklistko. Já a kolo... dlouhé vyprávění, proč se moc nemusíme. Motorka... To je jiná, vezu se a zodpovědnost za mě má ten vpředu :))

Dnes hlásili nadprůměrný konec února a první půlku března, to zavání cykloturistikou ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký večer. Děkuji za Vaši návštěvu.

0 0
možnosti

No, konečně blog pro mě!:-DDD

To je parádní. Fotkama i Goergem:-)

1 0
možnosti
Foto

R^tak jestli se do těch končin někdy zatoulám tak vím kam na kafeR^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tam je radost pobýt, krásný;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já tam vážně hezky. Příjemný personál...

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.