Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D13a80v96i80d 85V39l27k

22. 2. 2019 18:56

Teda Bohunko to byla naprostá paráda.Jsi skvělá!!!

1 0
možnosti
JK

Jste v tom fakt dobrá... (v psaní jako myslím...) :-)R^

1 0
možnosti
Foto

No teda! Malá, snědá, tváře divé... A to erotično...;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavli, i monstra umí milovat. ;-)

1 0
možnosti
FF

Mám kámoše, který by se mě zcela jistě po přečtení zeptal, "cože to ta holka hulí za matroš?":-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Františku, to je tajné, nesmím vyzradit, každý by pak chtěl. ;-) Zdravím Vás.

1 0
možnosti
JS

Jsi lepší než Stephen King, děvče :)))

1 0
možnosti
Foto

Janinko, děkuji za Tvé milé přehánění. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.