Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co mi pověsite za nohy, to stáhnu. ;-D

1 0
možnosti
MS

Teda vy jste číslo. Stahovat z kůže Amora, to se jen tak nevidí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Příspěvek pro Vás je nad Vámi. :)) netrefila jsem se.

0 0
možnosti
Foto

Teda takovej horor po ránu.8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

A ty horory po nocích, Klárko, někdy jsem ráda, že se probudim. ;-D:-)

Ne, někdy, vždycky !

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to se mi v hlavě vylihlo ve snu. ;-)..

1 0
možnosti
JS

I Ty jedna šibalko! :)))

1 0
možnosti
Foto

 Zase jeden z mých snů. Hodilo se mi to.

Jani, včera si psala o bazinach a hádej, o čem se mi dnes zdálo. ;-D Ale byla v tom i blogerka Bi a Lucius, ten nemůže nikde chybět. Dost hrůza. Sepíšu a vydám. Až budeš číst o zmrzlych bazinach, je to tvoje práce.

1 0
možnosti
Foto

Teď koneně vím, že stahovat někoho z kůže je jednoduchéR^R^

1 0
možnosti
Foto

Je to dřina. Musíte mít správný grif a samozřejmě zkušenosti. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.