Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že většina lidí si té nedokonalé návaznosti stejně nevšimne... Tak proč na to upozorňuješ?;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já dělala jakože nic, ale dcerunce se to nelíbilo. A teď je spokojená :))

1 0
možnosti
Foto

Proto radši nepíšu věci na pokračování - já bych se v tom ztratila.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunka, čekatelka na babičkovství?:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedeste mě. 8-o;-D ona je konarka, předpokládám, že první přijde do rodiny kůň.

Jinak já už jsem dvakrát "nevlastní" babi (7 a 11 let)

0 0
možnosti

Ke kafi mi chutnalo :)

Zdravím Tě z bažin pokrytých námrazou :)))

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jani. Zdravím tě do teplého domova v zamrzlém kraji. U nás taktéž. ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS