Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I77v78a39n76a 10L48a89n45c49e

11. 2. 2019 15:45

Miluju černou čokoládu s oříškama nebo černou čokoládu s peanut butter , to je taková dobrota, že... že tak krásně přibírám kila. Ale čokoláda mi dělá dobře na nervy, ale jenom do té doby, než si stoupnu na váhu.

Karma za článek, klub milovníků čokoládyR^R^R^R^.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát.

Ivanko, myslím, že s těmi kily po požití téhle božské - pekelné "krmi" má problém každý. A váhu poslední dobou přímo nesnáším. Nemluvíme spolu, protože ona tvrdohlave ukazuje větší číslo, než bych si přála. ;-D

0 0
možnosti

Je léto. Parné léto. Mám žízeň. Děsnou žízeň. Začnu snít o vaně, tedy spíš o bazénu plného lahodného moku té nejvybranější chuti...klidně i piňakoláda...cokoliv kdo co chce, ale ať je to lahodný, osvěžující, omamující, šumivé...koupu se v tom a kdykoliv se mi zachce, stačí otevřít tu hubu nevymáchanou a doslova chlastat...a žádný do polopita. No...a teď to mám, díky Vám, Bohunko, takhle s čokoládou, a pro mě tak akorát hořkou, a s pomerančem, chilli nebo višněmi.....ale "Proboha!" jen, ať se nepromění v bažinu, to jako utopit bych se v ní nechtěl, to zase ne:-)

1 0
možnosti
Foto

To alkoholové "koupání" to by nebylo nic pro mne. Já mám své dvě deci nebo malé pivko a už se blbě smeju. ;-D

Ale taková čokoládová (pro mě, nevyzralou ženu stále ještě Mléčná) koupel, ale v létě teplá lázeň není vhodná. Takže, Františku, Vy se cachtejte ve studeném pití v létě, a já si dam s dovolením v zimě horkou koupel čokoládovou. Sakrys, to je perfektní nápad. ;-)!R^

1 0
možnosti
Foto

R^tak jsme obě takhle při neděli dostali podobný nápad a chuť na sladké;-)

1 0
možnosti

D26a13v18i28d 87V78l26k

10. 2. 2019 17:04

Já jedu na čokoládu taky;-D

1 0
možnosti
Foto

Davide, vítej v klubu "čokoládoholiků"   zdravím.

0 0
možnosti
Foto

Já čokoládu skoro nemusím, ale nikdo mi to nevěří, pořád mi ji někdo dává. Muž, děti v práci, asi vypadám, že jí zhltnu kila na posezení:-) Ale mám táda Toffife, nebo jak se to jmenuje.

Pocit rozplývání /se/ ...taky... mám...ráda...;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Ivanko, toffife je taky mňamka. Mám ráda kdeco sladkého. Ale ta fialová je jen jedna. ;-)

A mé nikdo nic nenosí, vždycky si o ní musím říct, nebo koupit sama. Je a takový pralinky.... ;-D Já a sladký. V

0 0
možnosti

Nejlepší jídlo je...dobře udělaný biftek!!!!!!

Čokoláda mě míjí...:-))) A když, tak jedině do Sacher dortu.

Bohunko, až budeš velká holka, jó, tak ti začne chutnat hořká čokoláda:-DDD

1 0
možnosti
Foto

Biftek... Ale jo, já na to maso moc nejsem.

Jsem na sladký už od dětstvi.

Marie ;-D až budu velká holka??? :))) Mé zbožné přání, chichi.

Jak je?

0 0
možnosti
Foto

Z těch velkých mám nejradši Trio. Můžu i tu bílou, na exkurzi v čokoládovně mi bylo líto, že byla jen pro alergiky na kakao. Teď tu mám Lindt kuličky. Máma mi je nacpala spolu s Rafaelem a flaškou vína. Asi půjdu přece jen učit.;-D

1 0
možnosti
Foto

Lindt kuličky jsou.... Boží... A Rafaelo.... Hmmmm.... V!R^

Klárko, jdi učit. ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Bohunko, často o sobě říkám, že jsem takový čokoládožrout;-D. Dám přednost hořké, samotné, s mandlemi, oříšky, ovocem... Jen karamelu se vyhýbám, ten mi nechutná. Když už tu čokoládu s chutí sníš, tak si ji přece nevyčítej:-).

1 0
možnosti
Foto

Liběno, když já ji právě jen tak nesnim. Já ji tam natlacim na posezení a celou... A pak se nevejdu do kalhot. ;-D Ale mám ráda pohyb, už jsem začala s úpravou postavy... ;-) ale je to věkem těžší a těžší.

1 0
možnosti
Foto

Hořká je nejméně nepřátelská, bílá je největší nepřítel. Závidím všem co se spokojí s jedním čtverečkem, já musím celou. U mě nad čokoládou vyhrávají ale škvarky...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, s tím množstvím mám stejný problém. Když mlsat, tak pořádně.   ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS