Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Vysekala, vysekala.....má to ale jeden háček Bohunko. Tak trochu si Luciuse chcete povodit jako loutku. Jako byste to byla Vy, kdo píše jeho příběh. Ale to nejste. Lucius by to nikdy nedopustil. Pronikl by do Vás, možná víc než byste unesla a spalována touhou byste se zodpovídala, jak lehce jste zapochybovala...a odměnou by mu pak byla Vaše bezmezná oddanost. Usmíření by vás stálo víc, aby dobře bylo...než jen umetat zaonačenou cestičku ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Ani nevíte, jak moc mě má v moci. Spalována touhou jsem neustále, ale nemůžu se veřejně přiznávat, jak moc jsem mu oddana. Takže prosím pssst. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Včera v čekárně u doktora sedělo proti mně dvojče Bohunky, nebo přímo sama?R^

1 0
možnosti
Foto

To nemůžu prozradit. ;-Dmožná...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.