Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, taky jsem úchyl a taky se mi to líbí ... někdy :) Hezký sny ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, díky za příspěvek. :)

0 0
možnosti
Foto

Sny nám umožňují prožít všelicos R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, Horste, i to co ani nechceme... :-) Ahojte!

0 0
možnosti
Foto

R^vůbec nejsi úchyl a nemáš se za co stydět-kdybych ti vyprávěla svoje erotické sny tak se mnou už asi nikdy nebudeš chtít mluvit;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuš, jednou si sednem a všechno mi povíš... ;-D Nemyslím si, že bys mě mohla vyděsit... ;-)

0 0
možnosti

"Křehká žena" je ovšem jen forma nějakého obsahu vědomí a podvědomí a tím může být cokoliv...

1 0
možnosti
Foto

Možná... :) Dík za názor. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

R^Tvoje sny chápu velmi, velmi...koneckonců já si užívám a ráda četbou předávám krásné brutální Zpěvy Maldororovy...;-D leč dnes tak ve dvě ráno jsem byla u šéfa na koberci, že mám hrozný skluz v dějinách umění... asi tak tři roky...:)))

1 0
možnosti
Foto

Chudáčku. A vymluvila ses z toho? Sny ze školy nebo z práce jsou horory. Kam se hrabe můj. :)

0 0
možnosti

Jsem ráda, že se mně už zdává o zahrádce, vnučkách, o počasí..........;-D

2 0
možnosti
Foto

Už aby se mi zdálo o počasí. :))

3 0
možnosti
Foto

tak preji at priste zavoni budik o pul hodiny pozdeji a muzete si to vychutnat do konce :-)

1 0
možnosti
Foto

No, konečně skvělé přání. ;-DMám stejné. Musím přeřídit budík...

1 0
možnosti
Foto

A kdo ne?   ;-D;-)

Když budu stále říkat nejsem, nejsem, nikdo mi neuvěří. Takže.... asi jsem.

0 0
možnosti

Skoro se až obávám, byste nenarazila na Hannibala. Nabodne Vás na svůj rožeň a .........možná naopak máte kliku, když budík oznamuje, že grilování je u konce8-o

2 0
možnosti

:-D ty to vždycky rozsekneš!:-))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS