Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Boha jeho, Bohunko!!!!....a kde máte happyend? Cožpak nikde v blízkosti nestál Šemík či Pegas, by s nimi hradby přeskočil a uháněl k Neumětelům?......;-)

2 0
možnosti
Foto

Šemík i Pegas se zrovna pasli...neměli čas. :))

Františku, ty happyendy mi moc nejdou. Ale mám jeden s dobrým koncem, jednou vyjde. Ale to mě musíte stále sledovat. ;)

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem přečetla knihu Kat lidumil, tímto jsi mi ji připomnělaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) To je náhoda. Jitko, krásný nastávající víkend.

0 0
možnosti
Foto

Blbá práce... A dobrý psycho.R^

1 0
možnosti
Foto

Těžký život kat má R^ Hezký den, děvče!

1 0
možnosti

Syrové, drsné, ale pravdivé poselství...

1 0
možnosti
Foto

Oni lidi jsou různí... My, co tu jen tak přihlížíme, se nestačíme divit. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.