Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrá práce nejen fotografa, ale hlavně autorky. Být fotografem musí v tomhle případě být vražedné, Bohun...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale ty fotky jistě stojí za to! ;-)

0 0
možnosti
FF

Já bych tedy místo ruční baterky možná raději požil čelovku....bych měl volné ruce;-)

1 0
možnosti
FF

..samozřejmě, že ne "požil čelovku", nýbrž "použil";-D

1 0
možnosti
Foto

Díky, hezké dny, plné slunce. ;-)

0 0
možnosti
JS

:) hezky maluješ slovy obrázky...

1 0
možnosti
Foto

Maluju a miluju, maluju a miluju.... Obrázky se malujou samy, když dáš ta správná slovíčka ;-)

2 0
možnosti

Ty jsi tedy fotografka, Bohunko!:-))

No, dobrý - jasně.

1 0
možnosti
Foto

Marie... ;-) Já spíš ty skály, rybníčky, krajinku.... ale nahou ženu? 8-o;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J26a77n 98Š13i11k

15. 11. 2018 8:30

Dechberoucí R^ Hezký den Vám přeji

1 0
možnosti
Foto

Mno, že ale umíte podráždit fantazii :-), karma.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji mockrát. Hezký den.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Fantazie letí, že?! :-) Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.