Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano. Děkuji, že jste se "stavila". Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Že ty články oblíbených kolegů chodí tak opožděně?

V tomto krásném městě jsme pobyli, nikoho nepobili. Děkujeme za mlžníkovou reportáž a přejeme, Bohunko, povedené pondělí!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, jsem "oblíbená"? ;-) To mě těší.

Někdy bych tady u nás někoho pobila, ale... boží mlýny melou a on to za mě udělá někdo jiný!

Krásné pondělí, děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Krásné, odvážné. Ty i hafík jste byli odvážní v tom počasí;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Spíš blázni, Jitko, někdy můj mozek pracuje pomalu... Ale bylo tam kráááásně! V

0 0
možnosti

Machu Picchu u Telče.

Děkuju, je to moc zajímavé.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi tak. To já děkuji za "spoluúčast" :)

1 0
možnosti

Bohunko, máš to tam v té Telči, v přírodě, fakt parádní. Fotky jsou toho důkazem.

Díky moc!:-)

1 0
možnosti
Foto

Marie, ano! Líbí se? Trefila jsem se. :)

1 0
možnosti
Foto

děkuju za mou hezkou ranní virtuální procházku:)V:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Radko. Procházka z domova není spatná, že?! Ráda jsem poskytla příležitost. ;) papa

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, to je nádherné!!!R^ Kluzký výlet se evidentně vyvedl a skalnatě mlžné fotky jsou fakt krásné. Můžu se zeptat, jaká rasa je pejsek? Maďarský ohař?

1 0
možnosti

Podle uší a ocasu to Maďar být nemůže, Zdeni!:-) Kdyby měl pruh na zádech, tak spíš ridgeback...

1 0
možnosti
Foto

Pěkně mlžný výšlap. Ale na ty mokrý skály pozor.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, chvílemi jsem si nadávala, bála jsem se o psa, že spadne, on je horolezec "nebojsa". ;)

1 0
možnosti

Ty jsi krásně šílená, Bohu Milá dívenko :)))

1 0
možnosti
Foto

Jani, šílené nebezpečná nebo nebezpečně šílená. :)) it's me...

0 0
možnosti
Foto

R^jako vždy na jedničku s hvězdičkou ale tady se dávají karmy a palečky takže posílám spolu s poděkováním za pěkný blogR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Libuško. Moc moc. Těší mě, že se z fotek někdo těší. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.