Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54a75n92a 57M96a13j14o91v70á

2. 11. 2018 21:02

Bohunko...zaujalo...tak nějak znepokojivě. R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji za návštěvu a diskuzní příspěvek. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby nebyla blbá kráva...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

...mohla si v klidu dojit :))

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, takhle znepokojit čtenáře, to je kumšt, kterému tleskám R^;-D!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, je fajn, že mi to vyšlo. ;-)

0 0
možnosti

Teda, paní Bohunko, nebylo něco méně morbidního!:-))) (ona i realita je někdy děsivá)

1 0
možnosti
Foto

Marie, tobě se to nelíbilo? ;) já se tak snažila. :)) tak třeba příště... ;)

0 0
možnosti
Foto

;-Dteda Bohunko ten závěr mě dostal-taky jako by mě někdo bacil do čela;-DR^

1 0
možnosti
Foto

I krávy mají své sny (dny) :)) Ahoj Libuš, hezké dny.

0 0
možnosti
Foto

Šílené krávy! :)) Horste zdravím z Telče.

1 0
možnosti
JS

Ty máš tedy věci... :)

1 0
možnosti
Foto

To mě napadlo, když jsem jela kolem pasoucích se krav. :)) a bylo to! Jani, taky tam máte tak krásné počasí?

1 0
možnosti
Foto

Jitko, nemůžu nechat čtenáře v klidu... :)) ahoj a díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.