Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko to je tak mazlivé... Měkoučké... Děkuji moc milá.. Jdu se pomazlit... Krásné dny to přeji

1 0
možnosti
Foto

Bi, kočko. Díky moc. Mazleníčko je úžasné. ;-) Přeji spoustu mazleníčka. V

0 0
možnosti
Foto

Sněhulák byl u našich dětí HUHULÁK:-)!!

1 0
možnosti
Foto

Zdeničce to mluvení prostě nejde. Ale dělá pokroky a každé slovo je pro nás dar. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to bylo tak něžňoučké, až mě to ponouklo udělat honem něco pozitivního. Krásně napsané, BohunkoR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, díky moc. To maličká Zdeninka.

0 0
možnosti

Snehulaka ne, to jsem neumel nikdy. Ale byly doby, a doby bejvaly, kdy to bylo neco jineho. Bez problemu.

1 0
možnosti
Foto

Proč tak vzpominkově? :) ne, neodpovidejte. :))

0 0
možnosti

Jsi mě rozbrečela...dojetím. Nemám slov (a to nebývá často, jak víš).

Díky, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Mar;-Die, ona dojímá svou nehou a láskou. Často kvůli ní slzim dojetim. A smíchy. U snídaně ji taťka asi o sty napomenul, ať si sedne blíž. Udělala, co chtěl, pak se otočila na mě, poslala mi vzdusnou pusu a na něj se zamračila svým rpztomilym obocim a vyplazla na nej jazyk. :))) tomu se člověk prostě musí zasmát až tečou slzy.

1 0
možnosti

Jsi mě rozbrečela...dojetím. Nemám slov (a to nebývá čssto, jak víš).

Díky, Bohunko!

1 0
možnosti

...často...(jsem to přes slzy neviděla)

1 0
možnosti
Foto

Dělání sněhuláků v posteli už jsem zapomněla, ale musí to být fajn.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, v posteli je to ještě lepší než na zahradě. Díky, za návštěvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.