Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D43a57v96i72d 51V22l40k

26. 3. 2019 19:38

Bohunka dal jsem Ti nominaci do blogera:-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, děkuju mockrát. Já tobě taky. ;-) Ne na oplátku, ale protože mě tvoje blogy baví. V

0 0
možnosti
Foto

R^jo hydra je přiléhavé přirovnání;-)

1 0
možnosti
Foto

Libu, dala bych ji jiné jméno, ale admini by to nepustili. ;-D;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Chtěl bych být tak netučný jako interpret na videu, Autorce blogu:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ale ne, Horste, někomu netucnost nesluší. Pro tu interpretku mám slabost. Líbila by se mi i kdyby přibrala sto kilo.

Vy zůstaňte svůj. V Děkuji za palec.

0 0
možnosti
Foto

Hydru nevpouštět.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, špatně ovlivnitelne. ;-D

1 0
možnosti
FF

Myslíte? Obdivuji každého, kdo dokáže něco tak dlouhého dát až do konce;-);-D

A mezi námi, Bohunko, jak jsem tak mluvil s Luciusem, tak dejte bacha....možná Vám dá pocítit chvilkové opojení z moci nad ním, však vzápětí Vás lehce odkáže k otázce typu "Bože, jak hluboko jsem klesla?":-)

2 0
možnosti
FF

..to patří níže Bohunko, k naší diskuzi:-)

1 0
možnosti
IL

I92v22a90n88a 21L60a53n13c76e

21. 3. 2019 11:28

Odvykacka je narocna...R^R^R^R^.A nekdy se stane, ze po lasce nezustane jenom sram na srdci, ale srdce zlomene...VVV

1 0
možnosti
Foto

Ano, Ivano. Láska je mrcha bolavá. ;-)

Děkuji Vám za čtení a komentář.

1 0
možnosti
FF

Tedy...než jsem to celé dočetl, tak byla hydra fuč;-D

1 0
možnosti
Foto

U Vás to tedy šlo jednoduše. :))

1 0
možnosti

Ten blog má jednoslovný název: nenapravitelná!:-) (a nebo ukecávající se):-)

Ale napsané dobře!

Hezký den, Bohunko!

2 0
možnosti
Foto

Marie  ;-D opět pravdu díš!

Skolila mě zase migréna, ta mrcha nepremozitelna. Písni, jaká byla oslava. Pa.

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, pěkně jsem si to při čtení prožila. I odvykání je fajn, hlavně když po něm přijde něco ještě lepšího.:-)

2 0
možnosti
Foto

Nebo radši vůbec nic.

Děkuji Zdeni. :-)

0 0
možnosti
JS

Ty jsi zwiřátko, Bohunko milá :)

1 0
možnosti
Foto

Janinko, děkuji. Hezký den. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.