Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nadhera. Tohle si karmu opravdu zaslouzi!

0 0
možnosti
PK

Ty stromy tam rostou nějak nakřivo?

1 0
možnosti
Foto

:)) nebo křivě stála autorka ;-)

0 0
možnosti
Foto

ach....tohle teda můžu:-)R^

1 0
možnosti
Foto

I vypuštěny rybník má něco do sebe a k tomu nádherný východ slunce a to ticho. Díky za návštěvu. :)

1 0
možnosti
Foto

Také prázdný rybník má své kouzlo, jen lituji rybek co přišly o domov. Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

Rybky jsou prozatím na dovolené. Vrátí je zpět. Zdravím Vás.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, nádhera! Podzim miluju a díky za pohádková fota;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky. Je tam nádherně nejen na podzim. :)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezke fotky, dekuji ani jsem netusila ze takovy rybnik existuje;-D

1 0
možnosti
Foto

Nemůžete znát všechny rybníky světa. ;) děkuji, mějte hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, ty fotky jsou opravdu nádherný! Některé z nich jsou jako obrazy. Děkuji za krásnou podívanouR^!

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji, Zdeni, že se líbily

0 0
možnosti
AJŘ

My jezdili k velkému do Řásné. Na psí srazy.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jojo. Psí srazy, znám. Velký dr také vypouští, jen čekám, až odhalí celé své tajemství. Děkuji, že jste se zastavila :)

0 0
možnosti
Foto

R^tak to se ti Bohunko opravdu povedlo-karma a dík za pohlazení po dušiR^

1 0
možnosti
Foto

Libuš, chodím si tam hladit duši i tělo. :) Měj se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Krásný fotky. Potěšení. Zdravím tě. :)

1 0
možnosti
Foto

Posílám pozdravení na západ. ;) tohle se fotí samo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.