Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No, letos to ještě nevyšlo, ale příště už jí budu mít.:-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě. Přeju Vám mnoho šťastných kilometrů.

0 0
možnosti
Foto

Vždycky začínáme větou: "Kam to dneska bude?" A teď jsem se rozhodla, že příště (pravděpodobně příští jaro, letos už nemáme hlídání) zajedeme za jednou fajn blogerkou :)

Zavolám ti předem a někde se scuknem, ju?! (Tý jo, já mám někdy ale skvělé nápady:)))

1 0
možnosti
Foto

R^super akce a pěkný blog o níR^karma Bohunko a dík za zprostředkování zážitku

1 0
možnosti
Foto

Libuš, děkuju moc. Byl to jen "výcuc" ze zážitků letošního teplého léta.

0 0
možnosti
ZS

V Meříči je krásné náměstí a s motorkama ještě hezčí. R^

1 0
možnosti
Foto

Bohužel tam nebylo vyhrazeno místo jen pro motorky, a tak tam dost "překážela" ostatní auta, a nebylo proto možné, vyfotit vše hezky a přehledně. Náměstí mají fajn, jen v tom hotelu se dost zhoršila obsluha i jídlo, určitě nedoporučuju. ;-)

Díky Zdeni za komentář. papa.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím motorkáře srdcem i duší. :-)

1 0
možnosti
DV

D59a87v23i28d 56V10l26k

7. 10. 2018 16:07

Bohunko, krásnou mašinku máte a s dovolením , ty jsi povedenej baťůžek;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, díky moc, je to manželova milenka. Teď si sice koupil novou čtyřkolovou krásku, které propadl, ale tuhle nezanedbává.

Batůžek? :)) Manžel si vůbec nestěžuje, prý o mě ani neví. Držím se jak klíště podle návodu, za a) abych nespadla za b) abych netahala za řidiče za c) abych měla pohodlí. Je to věda být správným batůžkem... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé! V tomto prostředí nejsem jako doma, ale ráda jsem se seznámilaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Někteří samozřejmě nemají mozek! ale takový jsou i mezi blogery ,že?! Ale vesměs jsou to fajn lidičky, zbožňují svoje mašiny, mají smysl pro humor a cítim se mezi nimi velmi příjemně. Jen... nesedám si k cizím na jejich stroje, člověk nidky neví, mám radši moji jistotu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vlastně hodně závidím...i když mám prostě strach. A tohle ať mi někdo vysvětlí...když jsem mezi auty jako bajkerka na kole:))) hezký blog, Bohunko.:)

1 0
možnosti
Foto

Strach nemám, důvěřuji rukám, které drží řídítka. Na kole se bojím, tak řídím sama. Děkuji Radko. :)

0 0
možnosti
VV

Ano pocasi nam pralo. Snad az prilis. Kdyz se dalo jet, slo to, ale kdyz nedalo, bylo moc horko.

A z tech kultovnich tam vidim jen jednu, Tu cernou s tremi pismeny na nadrzi dve by byla lepsi, HD.

2 0
možnosti
Foto

Hic jak prase, ale člověk se radši oblekne, aby kdyby náhodou.... HD? Jsou taky dobrý. ;)

0 0
možnosti
Foto

Já raději pěšky nebo na kole. Pěkný fotky!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, motorka je fajn. Jsem pro pěškobus, ale...ten pocit a adrenalin...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS