Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, vždycky je to zajímavé, ale dneska ultrazajímavé!!! R^

1 0
možnosti

Ty mi dáváš sodu! Ale je to srozumitelné...

Palec hore, Bohunko!

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi spisovatelka psychothrillerů! Ale jde ti to - mám husí kůži...R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Husinu? Vážně? Jé.. :) Děkuji Pavli.;-)

0 0
možnosti
FF

Občas si tak říkám, jak strašně musí být za branou, kterou se snažíte otevřít, bušíte do ní a ze všech sil voláte, křičíte, řvete, že přeci ještě jste tady, že vnímáte....ale nikdo to neví, váš nepřítomný, strnulý výraz je děsí...a vy zoufale bušíte a bušíte.....

2 0
možnosti
Foto

Hrozná představa.

Viděl jste příběh od Hitchcocka o muži, který leží na pitevně, vnímá, ale nemůže se pohnout? Křičí očima a snaží se pohnout, aby dal najevo, že žije... marně! Lidé chodí i v životě a volají a ostatní je neslyší, nebo nechtějí slyšet... Františku, za takovou bránu nechci....

1 0
možnosti
Foto

Ať už to je autobio nebo ne, je to skvěle napsaný.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé čtení.....R^

Přijedete na sraz blogerů do Ostravy?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Tomáši, četla jsem včera Váš "scuk", nebudu to okecávat, chtěla bych, ale nemůžu. Ale jinak perfektní nápad. Třeba se potkáme v Praze. ;)

0 0
možnosti
JS

...nikdy nevíme, co nám skutečně prospěje :)

Parádně se to četlo :)

1 0
možnosti
Foto

Někdy se člověk musí pěkně "zkoupat", aby mu některé věci došly. ;)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.