Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D87a42v28i47d 45V16l73k

6. 9. 2018 20:02

Jak se jmenuje ten hodný trpělivý ,laskavý pán se zlatým srdcem od Bohunky?přemýšlím , že mu pošlu své antiistresové silikonové ňadro, co jsem dostal k narozkám. On ho chudák potřebuje víc.;-D

1 0
možnosti
Foto

Chichi. Neboj já mu pak za svou trpělivost půjčím to svoje. Silikony ho vůbec neberou. :)))

0 0
možnosti

Hele, a co Bohunka třeba, dejme tomu ve vlaku?...autobus jsem zavrhl hned, kvůlivá čůrání:-)

2 0
možnosti
Foto

Ve vlaku normálka čůrám... máme v nich WC:) Špatně mi ve vlaku není, v autobuse trpím jako zvíře, protože člověk nemůže jen tak zastavit a rozdejchat to, že?! ;-) Naposledy jsem na dovolenou autobusem do Francie jela cca dvanáct let nazpět a překvapivě to nebylo tak zlé. (prášky a žvýkačky proti špatně jsme měla narvané plné kapsy) Je, ale na lodi!!!! 8-o;-( umírala jsem každý den tý útrapný týdenní dovolený. Loď už NIKDY! :)

1 0
možnosti

:))) mívávala jsem kinedrilopotřebné momenty jako dítě - stejně nezabíral :)))

Teď jsko spolujezdec, jsem live navigace mého muže, bo mám mapy nějak v hlavě včetně směrů :)

Početla jsem si i oko si pěkně fotografiemi udělalo béne :))

1 0
možnosti
Foto

Jako dítě jsem zvracela. Jako dáma to samozřejmě držím zuby nehty :)) Jako řidič jsem úplně v pohodě. ;-) Ahojte Jani, jsem chtěla na začátku říct :)

2 0
možnosti
Foto

Bez kynedrilu by to mělo jít na přením sedadle s pohledem vpřed a ne do stran. Také já jsem autorádiovej, Bohunko. Hezké fotkyR^R^:-) a hezkej den!!

1 0
možnosti
Foto

Horste, nic nepomáhá. Zeptejte se svého souseda přes zahradu, (bývalého tchána), jak jsem ho málem pozvracela při třetí klidné valčíkové otočce v Podevusich :))) Mě stačí rychlejší otočka v kuchyni u sporáku :))

Díky, že jste se opět zastavil.

0 0
možnosti
Foto

Řidičský průkaz, lékárnička, výstražný trojúhelník, reflexní vesta a Bohunka - toť povinná výbava každého šoféra.;-D

R^Moooc pěkné, Bohunko!!!

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, každý to nemusí vydržet... :)) jedeme???? :)))

0 0
možnosti
Foto

Já chci jet s Bohunkou!!!;-D R^Máme to jak přes kopírák stejný, ale ta klikatící se cestička, to mě dostalo, to JÁ nedělám;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, vyrazíme? :)) budem dobrá dvojka.

1 0
možnosti

Bohunko, ty jsi cestovní živel!:-)))

Ale zase....spolucestující se nenudí.

1 0
možnosti
Foto

Spolucestující ani moc neprotestujou... S řidičem se to o chlup horší. :))) Živel...někdy. ;)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.