Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, ta kamarádka je určitě v Hlohovčicích a za naši nepřítomnosti nám kropí zahrádku...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, jste vedle, ale jen kousek.... :) moc ráda Vás tu vidím. :-) Děkuji za navštívení.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko milá. Moc hezké přátelské vyznáníV Mám Tě moc ráda a obdivuji Tě, jak to všechno krásně zvládáš. Objímám a těším se, že se jednou živě potkáme. Jsem moc ráda, že jsi si mě našlaV A vyřiď "té druhé", že má úžasnou kamarádku.

3 0
možnosti
Foto

Bi, kočko. Posílám objetí. Moc ráda tě znám. Jednou i osobně. :) ta druhá si tp jistě přečetla. ;) mám tě ráda.

Ráda říkám lidem, které mám ráda, že je mám ráda. S vyznáními nemám žádný problém. Proč to lidem neříct, že?! ;)

1 0
možnosti
Foto

Od srdce to jde vždy samo. Děkuji za přečtení, Libuš. :)

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že si to tvá kamarádka přečte a zjistí, že na trable není sama.VR^

1 0
možnosti
Foto

Určitě si to přečetla. A jsem moc ráda, že jsem jí to mohla touhle formou sdělit. Chtěla jsem něco překvapujícího, aby ji to nakoplo. :) Pavli, ahoj.

2 0
možnosti
Foto

Tentokrát dobrá investice citů. :) Jitko, díky.

2 0
možnosti
Foto

Spontánní... Blogy si připravuju několik měsíců dopředu. Ale tohle ze mě prostě muselo ven. :)

0 0
možnosti

Bohunko, to je ale krásný blog. Chtěla bych být tvou kamarádkou:-D

Ty víš, že tě mám moc ráda, a tak to bude napořád.

Díky, že jsi toto napsala!

2 0
možnosti
Foto

I já tebe. Posílám srdíčko.

1 0
možnosti

takovej vzkaz by mel sem tam dostat kazdej

hodnej za to, ze ho maj lidi radi

a mrzout proto, aby si uvedomil

karma

1 0
možnosti
Foto

Snad to pohladilo po te správné duši. Hezký den, Marku.

0 0
možnosti

Bohunko, doufám, že tou nejlepší (Vámi popsanou přítelkyní) jste Vy sama sobě! :)

A kdyby ne, Vaše kamarádka má obrovskou kliku! :)

1 0
možnosti
Foto

Já sama sobě vůbec nerozumím. Hádám se se sebou a válčím.... To byste mě musela znát :)) Tohle je žena s velkým "Ž" ;-) Ona ví...... Jani, děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.