Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D58a73v45i74d 57V51l56k

29. 8. 2018 12:24

Parádička Bohunko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že můžeš mít i tři články za den.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, pečlivě nastuduju... Tři denně? Otrávila bych své čtenáře :)) Děkuji za radu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc moc moc. Mám teď plnou hlavu podobných příběhů. Líbala mne múza...:-P

1 0
možnosti

Bohunko...vidím do tebe jak...no, to nechám tak.

Tohle není erotika? Tedy jako povídání ovčí babičky mi to nepřijde.

Čert, pardon, Lucius, aby se v tobě vyznal...:-D

1 0
možnosti
Foto

Sákryš, Marie a já se ti tu chtěla chlubit, že umím psát i romantiku... Myslím, že ani ďábel sám se ve mě nemůže vyznat. ;-D;-)

1 0
možnosti
JS

Lucius nikdy nebyl ďáblem - jen ho takového chtěli mít. Proto si může dovolit to, co si dovoluje :))

Plamínek karmoidní, Bohunko.

P.S.: ten článek s cihlou by byl dost slušný horror - číst to můžu. Zfilmované bych to nedala :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky za komentář(e) Lucius je moje zlatíčkoV. On se nezdá, ale umí být pěkný neřád. Kdybyste věděla, jak těžký to s ním mám... ;-)

Příběh s cihlou? Režisér by jistě ty detaily nenatočil ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, Vy jste rychlík :) Díky. Hezký den. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.