Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

k tomuhle Ti víc nenapíšu milá

1 0
možnosti
Foto

Bi. Nemusíš vůbec nic psát. :)

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkná ...jak se to jen říká... alegorie.;-) Buď se mi uvařil mozek nebo jsem kromě #nevicochce už chytla i neschopnost se vyžvejknout.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to bude tím horkem. Mám to taky, ale i v zimě... Asi moc topíme. :))

0 0
možnosti

Netrhejte nic, co o to nestojí, a nežádá! Není to vaše!

Pěkně napsaná surovost světa...

1 0
možnosti
Foto

Marie chtěla jsem publikovat něco ostřejšího... Ale... Na to je spoustu času. :));-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezkéR^. Nevnímám jen příběh o růži, ale o člověku a jeho křehké duši.

2 0
možnosti
Foto

Luběno, příběhy jsou v tomhle vděčné, že si z nich každý může udělat vlastní závěr. Ps: Jste blízko. ;)

1 0
možnosti

D69a31v45i13d 20V90l93k

2. 8. 2018 9:23

Zrovna nedávno jsem měl pohovor s přítelem mé dcery.Jen jsem mu to řekl trochu jinak: "Netrhej ještě to poupě, nebo Tě zabiju a zakopu na zahradě u jezírka!!!!!" Tvářil se dost vyděšeně. A tak to má byt!;-D;-D;-D Jo a moc hezký blog Bohunko,jako vždy!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide. Úplně stejně vyděšeně se tváří Patrik, přítel me dcery. :))) No uvidíme,jestli ho jednou nebudeme s manželem nenápadně "zapracovavat" třeba do silnice v Humpolci. :)) (manžel má výkopové práce:))

Děkuju za pochvalu. Čtu tě, jen nestihám reagovat... ;)

0 0
možnosti

Těžká věc, svět je krutý a nespravedlivý....i děti umí být velmi kruté, ale někdo nerozezná krásu a cit ani věkem a zkušenostmi.

1 0
možnosti
Foto

Ach ty děti, jsou upřímné a bezprostřední, až to může být nebezpečné. Ale jak píšete, někdy jsme o my dospělí jako malé děti dr svoji krutostí. Františku, léto v chladu a klidu, přeju. ;)

1 0
možnosti
Foto

To jsi napsala moc krásně, Bohunko! V Ale ten smutný konec...

R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, díky za komentář... O někdy se to prostě nepovede. Přeji stín a blízko vodi na koupání. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.