Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Místy skoro džungle.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nádherná džungle. Ahoj a děkuju za nahlédnutí. Krásné léto. ;-)

0 0
možnosti
ZS

Bohunko, krásné tuze moc.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Stonko. Viď?! Ale v Třebíči je taky krásně... Co ten most? Dal ho Martin?:-) Krásné dny. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, já tu zavítal poprvé, děkuji za hezkou procházku! Přeji štěstí a hodné lidi kolemR^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, jsem ráda, že se procházka líbila. Děkuji Vám.

0 0
možnosti
DV

D24a93v98i84d 19V94l45k

15. 7. 2018 18:26

Užasný, Bohunko, přiznej se ,že ty když jsi měla s manželem první rande , tak jsi mu nakreslila i plánek ,kde se potkáte???;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám se přiznat ? :)) ano :)) Přesně jsem mu popsala vesnice jak jdou za sebou k nám, aby trefil. Teď, když přes ně jezdíme, se vždy směje.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^jako vždy ně tyhle blogy navnadí sbalit batoh a vyrazit na výlet-karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Libuše, mě stačí vodítko a piditaštička:-)Zpět se vracím jako znovuzrozená. Dík za karmu.

0 0
možnosti
Foto

J84a15n51a 59M93a59j54o80v89á

15. 7. 2018 10:52

Půvabné místo:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nejmilovanější místo. Jani, Děkuji za skouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Karma.Krásná procházka.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám pane Zdeňku. Krásnou neděli přeju.

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, krásná místa, jako stvořená i pro mé putování, tohle miluju!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tohle je můj "fet"! Když nemůžu ke Karlovi, stůňu. ;)

1 0
možnosti
SN

:-).......Je to blízko mého rodiště, pořád se tam rád vracím ! R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší relax. Hádejte, kam se dnes po obědě chystám? :)) Stando, Vy to pochopite.

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam na kole, ale tohle všechno jsem nějak minul, já hlava dubová. Takže příště a dík za tip. R^

1 0
možnosti
Foto

Není všem dnům konec :) Příště si zajděte. Děkuji. Hezké léto a počasí na kolo. ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.