Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi tam začnu chodit, já podprsenku nenosím. Bohunko, dobře popsanéR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, na Vás tam čekají. ;-D Ale protože z Vás cítím vtipálka, tu podprsenku bych si být Vámi vzala ;-D Mějte se hezky...

0 0
možnosti
Foto

mě naposled gynekolog při prohlídce oznámil že mám vzorový čípek-nikdy jsem si na něj nekoukala tak nevím...slyšela jsem už lepší komplimenty ale zase v tomhle věku jsem vděčná i za to-karma za super článek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Libuše, takový pěkný čípek ;-D. Každý kompliment je dobrý, ne?! Dík za karmu. Hezký víkend.

0 0
možnosti

Tohle jsou hrozný momenty v životě lidském!:-))) Fakt radši toho zubaře..

Bohunko, proti mě asi budeš stydlivka-břídilka!:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, taková jsem jaaaaaaa :))

1 0
možnosti

Je to zajímavé počtení. Stud před druhým pohlavím. Ovšem jak dámy zjistí, že paní gynekoložka nepatří mezi ty 4%, to jim nevadí? A situace se dále komplikuje. Oslovení dámy a pánové není IN, protože existuje (přesněji asi existují) i další pohlaví. Zkrátka blíží se doba, kdy malý černoušek bude mít právo prohlásit se za blonďatou bílou holčičku. Začínám z toho být magor.

2 0
možnosti
Foto

Se 4%-nimi nemám žádný problém. Josefe, veseleji... ;-) Nedávno mi řekl známý: "Co je v dnešní době normální?" Měl pravdu, kdo jsme normální? Přiznám se první, taky nejsem... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Můj gynekolog je chlap, nevadí mi to, je to prostě LÉKAŘ. Znala jsem ale paní, která chodila ke gynekologovi, který byl myslím její tchán, to už by mi třeba vadilo:-).

4 0
možnosti
Foto

Můj první zážitek u gynekologa... "Je, vy už jste nahá, to jsme si ještě ani nestihli podat ruku na seznámení. Vy jste ale rychlá..."...:-/ A bylo hotovo :)) K tchanovi??? Umřela bych.. :))

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, nestyď se, vidíš, druhá prohlídka už šla hladce;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Jitko... vnímala jsem to jinak ;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)))

Taky si na všechny, kdo vstupují do mé intimní zóny, blbě zvykám...změna zubaře pro mne byla na zbláznění a když se "mi" někdo odstěhuje, prostě za ním dojíždím...

1 0
možnosti
Foto

:-) Měnit lékaře? To je hrůza, každý se pak vyptává na nemoci od dob narození apod... Teď mám všechno pofoukané a lékaři jsou "už mí" :) znají mě a vždycky se musí smát. "Vždyť už jsem tě nahou viděl(a)," řeknou, ale nějak to nepomáhá :)) Jsem stydlín! :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 348
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 606x
 

Kdo jsem? Jsem tvrdohlavá, většinou veselá ženská. ;)

Když mi chutná, tak hltám. :)) (tedy často)

Občas převrhnu sklenici!!! (tedy často) 

Jsem bláznivě chaotická.

Miluju, ano to umím. 

Co nesnáším? VÍTR! :)

***

Rozklikněte seznam rubrik níže.