Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I mně :) díky. Ještě budou další fotky z ještě hezčích míst. VTelč je doma plná krás. Spoustu hezkých objektů vhodných pro foto. Děkuji. :)

1 0
možnosti

Krása;-), nesmírná, skoro "vesmírná"...R^

1 0
možnosti
Foto

Lído, Vy jste to vystihla dokonale. Děkuji, že jste utopila svůj čas nad mým blogem. Hezký den. :)

0 0
možnosti
Foto

Libuš, nikdy? Vážně? Zatím to bylo dobré? Díky, jsi hodná. :)

0 0
možnosti
Foto

Hudba? Vždy přidám to, co mám ráda. :)

0 0
možnosti
Foto

Mám absťák, když jsem nemocná a nemůžu ven. Děkuji za shlédnutí. :-)

1 0
možnosti

D42a10v31i45d 23V71l41k

1. 7. 2018 15:32

Bohunka to má zmáknutýR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni. díky moc, ale jsou to jen moje pohledy na svět. A v Telči se to dívá... :-)

0 0
možnosti

:-).....Bohunko, Vysočina je můj kraj! Tam jsem se narodil, za války byla Telč, dokonce naším okresním městem. Je to nádherné město a mám tam i spoustu příbuzných. Teď je ze mně "šlonzkák" ale i tento kraj má svoje půvaby a svoji historii. Hlavně....hodně se tu pije, přizpůsobil jsem se. Jezdím tam min. 3 x do roka, připomenu si svoje mládí. R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Stando 8-o "šlonzkák"??? Přibližte mi, prosím, kdeze to žijete. ;) Díky za Vaši návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych se tam podívat, ale dám vám jednu radu. Pokud máte na fotoaparátu funkci mřížky, použijte ji, protože nedržíte fotoaparát rovně a ten úhel hladiny vody působí naprosto příšerně. Má to ale hodně lidíé. Když se nezadaří, a voda je i tak křivá, tak by to mělo projít fotoshopem ve funkci korekce objektivu, úhel.

1 0
možnosti
Foto

Bohunka tím ale říká, že ten rybník je pro děti v zimě báječně skluzavkový a že je na něm sranda... čili mně to fakt nevadí;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS